REKLAMAYORK - Baner Główny (październik 2018)
ID ZDJĘCIA: 1504

ID ZDJĘCIA: 1504 (fot. Pixabay CC0)

Lokal gastronomiczny, w którym można kupić piwo lub cydr w firmowych szklankach producentów alkoholi, musi uiszczać 10-proc. opłatę reklamową - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Jak wynika z decyzji Krajowej Informacji Skarbowej, opartej na wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego, zamieszczanie nazw piwa na nalewakach, szklankach i podkładkach jest jego reklamą. Dlatego niezależnie od punktu sprzedaży, propagowanie znaku towarowego alkoholi jest ich reklamą.

Zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości, lokale reklamujące alkohol muszą odprowadzać 10 proc. opłatę od wynagrodzenia z tego tytułu za reklamowanie trunków.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony