REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)
Na zdj. sklep Inmedio Trendy

Na zdj. sklep Inmedio Trendy

Lagardere Travel Retail i Grupa Eurocash rozpoczynają ekspansję nowego szyldu handlowego o nazwie Inmedio Trendy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Trwający przez rok pilotaż projektu zakończył się sukcesem i skłonił partnerów do decyzji o przejściu do etapu rozwoju konceptu.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Inmedio Trendy to format łączący salonik prasowy ze sklepem alkoholowym. Pod tą marką działa obecnie pięć sklepów, ale wkrótce liczba ta wzrośnie. - Koncept pomyślnie zakończył etap testów i jest obecnie rozwijany. Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie kolejnych placówek - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Imiołek, dyrektor sieci CVS z Lagardere Travel Retail Polska. - Mamy wewnętrzne plany i cele dotyczące ekspansji, ale nie mówimy o nich głośno - dodaje.

Jak tłumaczy Imiołek, koncept Inmedio Trendy ma łączyć formułę znaną z salonów prasowych Inmedio z "nowoczesnym podejściem do oferty alkoholi". - Koncept powstał w oparciu o obserwacje trendów rynkowych oraz spostrzeżenia i opinie klientów - wyjaśnia przedstawiciel Lagardere Travel Retail Polska.

- Hasłem Inmedio Trendy jest "Kultura przyjemności", co definiuje w dużym stopniu ofertę tego konceptu detalicznego. To po pierwsze produkty dostępne w każdym sklepie sieci Inmedio, czyli prasa, książki, wyroby tytoniowe oraz bilety. W Inmedio Trendy oferujemy ponadto rozbudowaną ofertę alkoholi mocnych, wina i piwa, bogaty wybór napojów i przekąsek słodkich oraz słonych - wymienia Imiołek.

Jak dodaje, klienci Inmedio Trendy mogą w sklepie również zagrać w Lotto, zrealizować przekazy pieniężne Western Union, czy skorzystać z usług kurierskich DHL. W placówce pojawiła się także oferta "to-go", obejmująca kawę i hot-dogi. - Jednym słowem, chcemy, by w Inmedio Trendy klient mógł znaleźć produkty, których potrzebuje i które dają mu przyjemność na co dzień - podsumowuje Imiołek.

Oferta alkoholi w sklepach Inmedio Trendy oparta została po części na konceptach Grupy Eurocash: Faktorii Win oraz Piwnych Terytoriach. To specjalne regały z wyselekcjonowaną ofertą win oraz piw rzemieślniczych. Eurocash wprowadził je w ostatnich latach do tysięcy sklepów, głównie spożywczych. Regały można znaleźć zarówno w sklepach działających pod szyldami franczyzowymi Grupy Eurocash (jak Delikatesy Centrum czy Abc), jak i innymi (np. niektóre Społemy).

Oferta piwna w Inmedio Trendy nie jest ograniczona do asortymentu Piwnych Terytoriów. W lodówce znalazło się miejsce również na podstawowe, najbardziej masowo produkowane marki dużych producentów. - Wsłuchujemy się w potrzeby związane z tą kategorią produktową, dlatego też ostatnio pracujemy nad rozszerzeniem naszej oferty o więcej rodzajów piw butelkowanych - zdradza Imiołek. W asortymencie "procentowym" Inmedio Trendy, oprócz piwa i whisky, pojawiły się także alkohole mocne, m.in. wódka, likiery, whisky, rum czy brandy.

W ocenie Roberta Imiołka, koncept Inmedio Trendy ma "duży potencjał" rozwoju, na co dowodem mają być dotychczasowe wyniki sprzedaży w sklepach tego konceptu. - Po raz kolejny bardzo dobrze sprawdził się model współpracy Grupy Lagardere z Grupą Eurocash. Połączenie doświadczeń z różnych branż, kreatywności i zaangażowania jest jednym z czynników stojących za bardzo dobrymi wynikami przedsięwzięcia - ocenia Imiołek.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 11
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (7)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~XXXX 7 2 miesiące temuocena: 0% 

    Świetnie, że ktoś postawił na nowe pomysły i innowację !! Mam nadzieję, że w przyszłości będzie coraz więcej takich sklepów. Trzymam kciuki!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~fesyd 6 3 miesiące temuocena: 0% 

    Eurocash, wymyśla bo się topi.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Łukasz 5 3 miesiące temuocena: 40% 

    2 lata i wypadną z rynku. Takie połączenie asortymentu rozmywa markę, albo gazety albo wóda. Jak wprowadzą alkohole do "saloników prasowych" wielu klientów zacznie je omijać, choćby dlatego by unikać konkaktu z tymi ktorzy po prasę nie przychodzą

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient 4 3 miesiące temuocena: 0% 

    ale handlować wódko i winem w niedzelę nie mogą pod przykrywką handlu gazetami. Tylko pod przykrywką dworca, poczty, benzyniarni.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Polak 3 3 miesiące temuocena: 75% 

    Jasne nowy koncept. Wykorzystanie luki po sklepach alkoholowych zamkniętych w niedziele. Otworzą handel wodka w niedziele pod przykrywka namdlu gazetami. Jak zwykle rząd chciał cos poprawić a wiele normalnych sklepów upadnie żeby cwaniakom było lepiej. Jakoś pracownicy państwowych spożywczych na Orlenie nie musza mieć wg rzadu wolnych niedziel. Obłuda i kumoterstwo jak zawsze.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Owl 2 3 miesiące temuocena: 100% 

    Żeby powstał nowy format. Liczy się nowe.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~amman 1 3 miesiące temuocena: 100% 

    i po co było zarzynać One Minute?? Bo chyba nie rozumiem...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony