REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)
Paczkomat firmy Inpost

Paczkomat firmy Inpost (Inpost)

Firma Inpost udostępniła klientom nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów IOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

- Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji Inpostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a Paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych – mówi Rafał Brzoska, prezes Inpost.

Funkcje nowej aplikacji:- śledzenie przesyłek - powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)- możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m - geofencing)- możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u Inpost w okolicy (mapa)- możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)- funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta- możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego- informacje o odebranych przesyłkach w archiwum- kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki- brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji- możliwość nadania własnej nazwy dla paczki- możliwość zapłaty za paczki pobraniowe

Ponadto Inpost wyposażył 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym. Modele, działające pod kontrolą systemu Android, umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wydajność dostaw Inpost wzrosła nawet o 10 proc..

Inpost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów® wzrosły o 56,3 proc., a przez Kuriera Inpost o 45,5 proc.. Na koniec roku Inpost działał w oparciu o sieć blisko 4500 maszyn.

Inpost wprowadza także elektryczne samochody dostawcze. Pierwsze dostawy do Paczkomatów Inpost w oparciu o ekologiczną flotę rozpoczęły się już w Krakowie. Do 2020 roku 30 proc. floty Inpost będą stanowić samochody elektryczne. Inpost – na mocy porozumienia o współpracy – rozpoczął instalację Paczkomatów Inpost przy sklepach Dino w całej Polsce.

We wrześniu 2018 roku Inpost i KKR – amerykańska firma inwestycyjna – zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla Inpost w okresie 5,5 roku. Ponadto Advent International i Inpost zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich.

W 2018 roku Inpost zrealizował:ponad 86 mln dostaw, czyli więcej o 52,5 proc. rok do roku56,3 proc. wzrost wolumenu przesyłek do Paczkomatów InPost r/r45,5 proc. wzrost wolumenu paczek kurierskich InPost r/rw szczycie świątecznym wzrosty wolumenów dostaw do Paczkomatów przekroczyły 92 proc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony