REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)

(fot. mat. prasowe)

Jeszcze w tym roku sieć paczkomatów InPost rozrośnie się do 4,5 tys. lokalizacji. To m.in. zasługa współpracy z Lidlem, o której firma poinformowała 24 października.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Przypomnijmy, o kooperacji między Lidlem a Inpostem pisaliśmy pod koniec sierpnia. Teraz o kooperacji oficjalnie powiedział InPost. Firma chce stawiać Paczkomaty przy wybranych sklepach Lidla, ale nie zdradza szczegółów porozumienia.

- Rynek e-commerce rośnie rokrocznie o ponad 20 proc., a my nawet dwukrotnie szybciej – co widać w wolumenach dostarczanych przesyłek. Paczkomaty InPost to nie tylko jedna z najwygodniejszych i najszybszych form dostawy – pozwalają one placówkom handlowym i stacjom benzynowym zwiększyć obroty nawet o 10 proc. Dlatego współpraca z sektorem handlowym jest dla nas naturalnym etapem w rozwoju. Równolegle budujemy sieć Lodówkomatów, które w przyszłości będą ważnym elementem przewagi konkurencyjnej dla sieci spożywczych – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

W okresie styczeń – wrzesień 2018 roku InPost dostarczył ponad 53 mln przesyłek, czyli o 48,8 proc. więcej rok do roku – w tym Paczkomaty notowały wzrost o 49 proc., a kurier InPost o 48 proc.

- Lidl Polska jest firmą, która cały czas się rozwija. W ubiegłym roku wprowadziliśmy dwa innowacyjne projekty: platformę do rezerwacji win www.winnicalidla.pl oraz www.lidlpodroze.pl, czyli serwis internetowy, za pomocą którego nasi klienci mogą kupić wycieczki. Kolejnym krokiem na płaszczyźnie e-commerce są testy współpracy z InPostem i umieszczenie Paczkomatów przy wybranych placówkach sieci Lidl. Mamy nadzieję, że tak jak inne nasze koncepty, łatwo dostępne Paczkomaty przypadną naszym klientom do gustu i będą oni z nich chętnie korzystać w momencie dalszego rozwoju naszych usług – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kate 5 8 dni temu

    zgadzam sie z Konstantym jeszcze jak lidl ruszy w wyslkowa sprzedaza to juz w ogole bingo

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Konstanty 4 12 dni temu

    Biorąc pod uwagę wygodę, współpracę z allegro, niehandlowe niedziele itd inwestycja Inpostu w ilość przez współpracę z Lidlem to świetne posunięcie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~adonis 3 25 dni temu

    wreszcie jakieś zmiany na lepsze

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~pikaczu 2 27 dni temu

    Ta współpraca zapowiada się naprawdę dobrze, korzystny układ dla wszystkich zainteresowanych

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Panda 1 miesiąc temu

    pomysl 10 na 10 za jednym zamachem zrobic zakupy i odebrac zakupy z paczkomatu ;d

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony