REKLAMAROS-SWEET - baner główny (sierpień 2018)
Dzięki integracji z jednym operatorem sklepy mogą uzyskać dostęp do kilkuset lokalnych metod płatności i portfeli elektronicznych

Dzięki integracji z jednym operatorem sklepy mogą uzyskać dostęp do kilkuset lokalnych metod płatności i portfeli elektronicznych (fot. Pixabay CC0)

Sprzedaż transgraniczna (z ang. cross-border) to jeden z najważniejszych trendów w e-handlu w 2018 r. Oznacza to dla polskich sklepów internetowych szansę rozwoju biznesu na nowych rynkach. Ważnym usprawnieniem jest zintegrowanie e-biznesu z platformą płatniczą, obsługującą lokalne metody płatności.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Handel transgraniczny jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-handlu będzie warta ok. 3 biliony dolarów, z czego jedna trzecia to będzie handel transgraniczny. W samej Europie Środkowo-Wschodniej wartość handlu transgranicznego online wzrośnie do 45 miliardów dolarów.

– Polskie sklepy internetowe mają bardzo dobrą ofertę produktową i z powodzeniem mogłyby odważniej ją prezentować zagranicznym klientom. Sukcesy takich przedsięwzięć jak Eobuwie, Answear.com, a także marek z Grupy LPP potwierdzają, że zainteresowanie zakupami w Polsce wśród konsumentów z Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Niemiec, Bułgarii, krajów nadbałtyckich, a nawet z Grecji wzrasta – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Jednym z wygodnych rozwiązań usprawniających zarządzanie e-biznesem działającym nawet na kilkudziesięciu różnych rynkach, jest integracja z platformą płatniczą gwarantującą szeroki dostęp do popularnych lokalnych metod płatności i natychmiastowe rozliczenie każdej transakcji. Tego typu rozwiązanie zostało wdrożone przez firmę Pixers, oferującą spersonalizowane usługi graficzne na tapetach, fototapetach, naklejkach czy obrazach.

 – Działamy na rynku Home&Deco od 8 lat, dostarczając spersonalizowane dekoracje klientom z 99 krajów. Realizujemy transakcje w 16 walutach, ale planujemy dalszy rozwój na rynkach zarówno europejskich, jak i tych bardziej egzotycznych, jak np. Indie, dlatego PayU jest dla nas idealnym partnerem biznesowym. Z jednej strony umożliwiamy klientom skorzystanie wszędzie z tej samej platformy, obsługiwanej przez znaną i zaufaną markę, a z drugiej — poszerzamy ofertę płatności online o kolejną możliwość. Obecnie PayU obsługuje transakcje w sześciu kluczowych dla nas walutach, a już wkrótce możliwe będzie dokonanie zakupów w ramach systemu Raty z PayU oraz odroczenie terminu płatności, dzięki usłudze PayU Płacę Później – mówi Aleksandra Szol-Tułecka, CEO Pixers.

Platforma PayU Hub agreguje wszystkie usługi oferowane przez PayU na świecie, tj. w trzech największych pod względem dynamiki wzrostu gospodarczego regionach: w obszarze EMEA, który obejmuje także Polskę, w Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Dzięki integracji z jednym API sklepy mogą uzyskać dostęp do kilkuset lokalnych metod płatności i portfeli elektronicznych oraz usług finansowych takich jak raty online czy odroczenie płatności.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony