REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(fot. materiał partnera)

Aby zwiększyć marże, zaufanie, satysfakcję i lojalność klientów, sprzedawcy muszą nieustannie odświeżać swoją ofertę, zapewniać ciekawe promocje i wprowadzać innowacje. OKI Europe oferuje szereg rozwiązań druku, które pomagają przyciągnąć uwagę klienta i zwiększyć wartość koszyka zakupowego.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jak przyciągnąć i skupić uwagę klientów? Jak zwiększyć ruch w sklepie? Warto wdrożyć skuteczną komunikację marketingową realizowaną bezpośrednio w naszym miejscu sprzedaży, psychologię koloru, efektywne działania merchandisingowe wspierane atrakcyjnymi i zrozumiałymi drukowanymi materiałami marketingowymi. Z badań wynika, że większość decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Efektywne, kolorowe i atrakcyjne materiały drukowane odgrywają więc istotną rolę w komunikacji w branży detalicznej. Jeśli zainwestujemy w kolorową drukarkę lub urządzenie wielofunkcyjne, będzie można je zrealizować na miejscu w punkcie handlowym, na żądanie od ręki, dzięki temu możemy błyskawicznie reagować na potrzeby klienta i działania konkurencji. Posiadanie kolorowej drukarki w punkcie sprzedaży pozwala też uniknąć przestojów we wdrażaniu centralnych kampanii marketingowych, zmniejszyć koszty związane z wydrukami i zoptymalizować cały proces druku.

Rozwiązania OKI dla branży detalicznej — drukowanie na żądanie zwiększa wartość transakcji.

Rozwiązania dla branży detalicznej firmy OKI pozwalają sprzedawcom w atrakcyjny sposób przedstawić najnowsze trendy w aktualnej ofercie, w celu przyciągnięcia  uwagi klientów i wpłynięcia na sprzedaż. Dzięki kolorowym drukarkom i urządzeniom wielofunkcyjnym OKI Europe wraz z dedykowanym oprogramowaniem można drukować na miejscu, na żądanie i w dowolnym momencie plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca się czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Daje to możliwość błyskawicznej reakcji na zmiany rynkowe. Pozwala to też na oszczędności. Koszty i dolne limity niewielkich projektów są często wysokie przypadku zlecania takich prac na zewnątrz. Drukując takie materiały we własnym zakresie, optymalizujemy koszty wydruków.

Jak to zrobić? Dobrym przykładem jest tu niemiecka firma Möbel Rieger zajmującą  się sprzedażą produktów do wyposażenia i wystroju wnętrz. Firma potrzebowała etykiet cenowych, plakatów promocyjnych, banerów sufitowych, ulotek, stojaków wystawowych do wszystkich swoich sklepów usytuowanych w różnych lokalizacjach, które będą spójne z brandingiem firmy i równocześnie sprawnie wykorzystywane w każdym sklepie. Firma powołała 30-osobowy zespół ds. merchandisingu wizualnego, obejmujący sześć oddziałów, który skupił się na zapewnieniu wysokojakościowych materiałów drukowanych, w oparciu o urządzenia OKI. Większość materiałów promocyjnych firmy jest wytwarzana wewnątrz firmy na sześciu drukarkach biurowych OKI, które dzięki swoim możliwością wysokojakościowego druku na szerokiej gamie mediów pozwalają firmie przygotować materiały promocyjne we własnym zakresie, na żądanie w ilości aktualnie potrzebnej. Udało się usprawnić system druku oraz wygenerować oszczędności.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony