REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

BRANŻA PO GODZINACH

Pomysł na sklep

 

10 stycznia 2020, 15:23

Sieć Intermarché połączyła siły ze start-upem Infarm, by testować zlokalizowany na sali sprzedaży ogród ziołowy, z którego klienci mogliby kupować świeżo zebrane plony. Pilotaż prowadzony jest w ośmiu placówkach sieci w okolicy Paryża.

REKLAMA

(mat. prasowe)

Sieć realizuje w ten sposób dwa swoje cele, zdefiniowane jako „jeść lepiej” i „produkować lepiej”, a ponadto wychodzi naprzeciw życzeniom miejskich konsumentów, spragnionych świeżej bazylii, kolendry, mięty czy szczypiorku.

Ogród nie tylko świadczy o zaangażowaniu sieci na rzecz zdrowej żywności, ale też wychodzi naprzeciw wyzwaniom przyszłości, związanym z miejskim rolnictwem, które może być jedną z odpowiedzi na wyzwania demograficzne – w 2050 r. populacja ludzka będzie liczyła 9 mld osób, z czego 70 proc. żyć będzie w ośrodkach miejskich.

Testy ogrodów wewnątrzsklepowych prowadzone są od kwietnia 2019 r. Rośliny uprawiane są w wertykalnych szklarniach o powierzchni 2 na 2 mkw, oświetlanych źródłami LED. Zbiory są prowadzone ręcznie przez pracowników Infarm. Odbywają się dwa razy w tygodniu, a plony – głównie zioła – oferowane są na sprzedaż bezpośrednio na miejscu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony