REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Muszkieterów osiągnęła obrót w wysokości 5,7 mld zł po trzech kwartałach 2019 roku. Daje to wynik o 3,6 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, kiedy supermarkety i stacje paliw Intermarché oraz sklepy Bricomarché wypracowały obrót w wysokości niemal 5,5 mld zł. 

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Sieć sklepów Intermarché, wraz ze stacjami paliw, zlokalizowanymi przy marketach zamknęła III kwartały 2019 r. obrotami w wysokości blisko 3,8 mld zł, natomiast obroty budowlanych marketów Bricomarché wyniosły blisko 1,9 mld zł i były wyższe o ponad 11 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku.

Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce, Marc Dherment powiedział, że firma na bieżąco obserwuje rynek i dostosowuje się do jego dynamiki, również poprzez zamknięcia niektórych placówek i otwarcia w nowych lokalizacjach.

– Te działania pozwoliły nam stopniowo powrócić do zdrowszego modelu biznesowego. Otwarcia zrealizowane w poszczególnych miastach w ostatnich miesiącach są obiecujące zarówno pod kątem obrotów, jak i rentowności – mówi. Marc Dherment dodał, że dobre wyniki to także zasługa zaangażowania i wytężonej pracy właścicieli supermarketów oraz pracowników centrali i sklepów. Kolejne miesiące mają być czasem wzmacniania pozycji grupy, co pozwoli zamknąć 2019 wzrostem obrotów w stosunku do poprzedniego roku.

Intermarché planuje umacniać swoją pozycję w sektorze przymarketowych stacji paliw. W ostatnich miesiącach sieć otworzyła trzy stacje paliw: w Działdowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Przemkowie. W przypadku ostatniej lokalizacji do dyspozycji mieszkańców miasta oddany został także sklep. Docelowo, sieć planuje otwierać stacje paliw przy każdym supermarkecie, gdzie tylko będzie to możliwe. 

Grupa Muszkieterów chce aby markety Intermarché były postrzegane, jako sklepy w oferujące świeże produkty za rozsądną cenę. Od początku 2019 roku sieć prowadzi kampanię wokół hasła „Świeżo, tanio, z optymizmem”, która zapowiada nową platformę marki Intermarché w Polsce. Hasłami przewodnimi są świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Eksponowane są najnowsze trendy, takie jak zdrowe odżywianie i tryb życia. Strategia cenowa oraz polityka asortymentowa modyfikowana pod kątem nowej kampanii. Sieć wprowadziła do swojej oferty nową markę własną „Z sadów i pól”, w ramach której proponuje produkty z kategorii owoce i warzywa, stawiając na lokalnych dostawców.

Grupa Muszkieterów, to sieć franczyzowa zrzeszająca prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć uzupełniają dwa magazyny logistyczne.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Darta 1 miesiąc temu

    Muszą ludziom kłaść miód na uszy, bo Muszkieterom pali się pod D.. ą. Zamykają sklepy i zostawiają ludzi z długami, do których sami doprowadzili. ZŁO DZIEJE.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony