REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Na zdj. Intermarche w Tarnowie

Na zdj. Intermarche w Tarnowie (fot. materiały prasowe)

Wchodząca w skład Grupy Muszkieterów sieć supermarketów Intermarche zawarła strategiczny sojusz z firmą Microsoft. Porozumienie ma się przyczynić do transformacji łańcucha wartości w Intermarche, a także oddziaływać na każdy element biznesu sieci - począwszy od współpracy z producentami a skończywszy na propozycji dla konsumentów.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

Strategiczne partnerstwo Intermarche zawarte zostało z francuskim oddziałem Microsoftu - podała Grupa Muszkieterów. Z komunikatu firmy nie wynika jednoznacznie, czy oznacza to iż współpraca rozwijana będzie jedynie we Francji, czy może również na rynkach Polski, Belgii i Portugalii, gdzie Muszkieterowie także są obecni (w Polsce działa ok. 215 sklepów Intermarche).

Jak przekazało Intermarche, porozumienie z Microsoftem zakłada utworzenie wielkiego banku danych, który będzie działał w oparciu o technologię Cloud Azure. Zgromadzone w jednym miejscu informacje mają służyć polepszaniu biznesu sieci w każdym możliwym aspekcie.

Na sojuszu zyskają przedsiębiorcy prowadzący sklepy Intermarche, gdyż zaawansowana analityka pozwoli na poprawę oferty na półkach poprzez zrozumienie potrzeb lokalnych konsumentów, a w konsekwencji dostosowanie asortymentu do ich oczekiwań. Bank danych ma pozwolić na lepsze zrozumienie zmian społecznych i demograficznych oraz potrzeb konsumenta w danej lokalizacji i w oparciu o te informacje podpowiedzieć, co powinno znaleźć się w sklepie.

W komunikacie informującym o zawarciu sojuszu, przedstawiciele Intermarche i Microsoftu podkreślają, że współpraca zaowocuje innowacyjnymi wdrożeniami oraz pozwoli konsumentom "jeść lepiej". Klienci sklepów sieci zyskają więcej informacji o produktach dostępnych w sklepie (takich jak pochodzenie produktu, skład, wpływ na zdrowie i środowisko itp.), co pozwoli im w podejmowaniu lepszych decyzji żywieniowych.

Dzięki wykorzystaniu banku danych, a także technologii związanych ze sztuczną inteligencją, uczeniem maszynowym i wizualizacją danych, w sklepach Intermarche pojawić mają się rozwiązania, które pozwolą na lepsze personalizowanie oferty.

Partnerstwo z Microsoftem przyczyni się do przyspieszenia transformacji cyfrowej sklepów sieci. Jak podają Muszkieterowie, gdy pierwsze efekty współpracy staną się widoczne, grupa rozważy rozszerzenie współpracy na kolejne części swojego biznesu, czyli na inne sieci (jak np. Bricomarche).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony