REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)

(Intermarche)

W ramach nowej strategii asortymentowej sieć supermarketów Intermarché wprowadziła do sklepów nową markę własną pod nazwą „Z sadów i pól”. Nowy brand obejmuje portfoli aż 47 produktów z kategorii owoców i warzyw. Wszystkie artykuły pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Z badania przeprowadzonego przez Inquiry wynika, że 90 proc. Polaków kupuje produkty marek własnych. Ponad połowa z nich deklaruje, że robi to często. Polscy konsumenci są zdania, że oferowane przez sklepy artykuły marek własnych są świetną alternatywą dla popularnych i rozpoznawalnych szeroko produktów. Klienci są przekonani, że decydując się na kupno artykułów marek własnych dostają produkty o dobrej jakości, ale w niższej cenie.

Grupa Muszkieterów, czerpiąc z wieloletniego doświadczenia polskich rolników i sadowników, zdecydowała się na wykorzystanie potencjału tej współpracy w szerszym zakresie.  

– Regularna obserwacja aktualnych trendów konsumenckich pozwala zauważyć, że Klienci coraz częściej w pierwszej kolejności przywiązują wagę do jakości produktów świeżych, dopiero później ceny. „Z sadów i pól” to oferta ultra świeżych produktów, które są dostarczane do naszych sklepów przez sprawdzonych, lokalnych rolników i sadowników – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche.

Pod marką „Z sadów i pól” konsumenci znajdą szeroką gamę, 47 ultra świeżych produktów warzyw i owoców. Artykuły opatrzone są charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania. Dodatkowo sieć zapowiada również poszerzenie oferty „Z sadów i pól” o produkty bio.

– Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o zdrowie dostarczając produktów potrzebnych do zbilansowanej diety. Oczekiwania naszych klientów są dla nas szczególnie istotne, dlatego w odpowiedzi na nie prezentujemy im nową markę własną Intermarché, sukcesywnie wzbogacaną o produkty z grupy tzw. żywności autentycznej wyprodukowanej w zgodzie z naturą – podsumowuje Maciej Ćwikliński.

Intermarché w pozytywny sposób rekomenduje tym samym jakościowe produkty dostarczane do całej sieci przez sprawdzonych producentów. Działania te wpisują się w prowadzoną od marca tego roku kampanię „Z życia optymistki”, której celem jest inspirowanie klientów do poszukiwania sposobów na zmianę nawyków żywieniowych. Dzięki zastosowaniu spójnej ekspozycji owoców i warzyw klienci sieci Intermarché mogą łatwo identyfikować produkty z nowej oferty.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony