REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)
Intermarche Super w Łodzi, Al. Wyszyńskiego

Intermarche Super w Łodzi, Al. Wyszyńskiego (fot. Konrad Kaszuba)

Francuski detalista podjął decyzję o zmianie receptur 900 produktów spożywczych, ponieważ miały słabe notowania w szalenie popularnej we francji aplikacji dietetycznej Yuka – informuje ISN Magazine.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Francuzi, podobnie jak konsumenci z całego rozwiniętego świata, zwracają coraz więcej uwagi na to, co jedzą. Na fali tego trendu wyrosła aplikacja mobilna Yuka, która wylicza wartości odżywcze produktów spożywczych. Jak zauważa ISN Magazine, Yuka od miesięcy jest najczęściej pobieraną apką z kategorii „jedzenie”.

Trend staje się na tyle silny, że zaczyna w istotny sposób oddziaływać na przemysł spożywczy, czego najnowszym przykładem jest decyzja Intermarche. Sieć postanowiła ulepszyć receptury 900 produktów spożywczych marki własnej, po to, by poprawić ich notowania w aplikacji Yuka.

Detalista zwrócił się do swoich dostawców produktów marki własnej z żądaniem by wyeliminowali z receptur ok. 140 sztucznych dodatków do żywności – barwników, konserwantów i wzmacniaczy smaku – które bardzo zaniżają oceny produktów w aplikacji Yuka.

Źródło: internationalsupermarketnews.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony