REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 17.11.2019)

(eobuwie.pl)

Sklepy internetowe eobuwie.com.pl, North.pl i Aptekagemini.pl zwyciężyły głosami internautów w 10. edycji rankingu portalu Opineo.pl. Nielsen jest partnerem merytorycznym rankingu i opiniuje jego metodologię.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Kupujący online oddali w tym roku niemal 2 miliony głosów, z tego ponad 135 000 opinii zdobył zwycięzca rankingu – sklep eobuwie.com.pl Dziesięć sklepów, które internauci ocenili najlepiej, reprezentuje różne branże, co oznacza, że zakupy w sieci, bez względu na kategorię produktu, są coraz bardziej popularne. Na szczycie rankingu znalazły się firmy z branż m.in. odzieżowej, księgarskiej oraz FMCG.

- W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie Nielsen. - Jeśli nawet odejmiemy tych, dla których była to jednorazowa lub dwukrotna „przygoda”, to wciąż pozostaje 36% internautów, którzy szeroko rozumiane produkty FMCG kupują online. W listopadzie Nielsen udostępni nowe badanie - E-commerce w FMCG – dodaje Karolina Flaht - Soroka.

Opineo.pl jest jednym z pierwszych polskich serwisów pomagających podejmować decyzje zakupowe na podstawie opinii internautów. W tegorocznej edycji rankingu internauci ocenili sklepy z 14 kategorii: AGD RTV, artykuły medyczne, artykuły zoologiczne i artykuły dla dzieci, jak również dom i wnętrze, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria oraz żywność.

– Jeden niezadowolony klient opowie o swoich negatywnych doświadczeniach dziesięciu innym osobom. Klient zadowolony najczęściej milczy. My dajemy mu narzędzia do dzielenia się pozytywnymi opiniami tak, by inni kupujący wiedzieli, w których e-sklepach warto robić zakupy – mówi o wadze istnienia Opineo.pl Łukasz Jędrzejak, Business Owner serwisu.

Kupujący online oddali w tym roku niemal 2 miliony głosów, z tego ponad 135 000 opinii zdobył zwycięzca rankingu – sklep eobuwie.com.pl Dziesięć sklepów, które internauci ocenili najlepiej, reprezentuje różne branże, co oznacza, że zakupy w sieci, bez względu na kategorię produktu, są coraz bardziej popularne. Na szczycie rankingu znalazły się firmy z branż m.in. odzieżowej, księgarskiej oraz FMCG.

- W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie Nielsen. - Jeśli nawet odejmiemy tych, dla których była to jednorazowa lub dwukrotna „przygoda”, to wciąż pozostaje 36% internautów, którzy szeroko rozumiane produkty FMCG kupują online. W listopadzie Nielsen udostępni nowe badanie - E-commerce w FMCG – dodaje Karolina Flaht - Soroka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony