REKLAMAROS-SWEET - Moreso Świąteczne Wypieki_Baner Główny(18-24.11.2019)

Organizator: Wydawnictwo Gospodarcze

Miejsce: Hilton Double Tree Warsaw

Data rozpoczęcia: 10.05.2016

Data zakończenia: 10.05.2016

Już 10 maja w hotelu Double Tree by Hilton Warsaw (ul. Skalnicowa 21) odbędzie się IX Kongres Handlu i Dystrybucji 2016, jedna z najbardziej wyczekiwanych konferencji w branży handlowej i na rynku FMCG w Polsce. Konferencja od ośmiu lat gromadzi najważniejsze postaci nadające ton sektorowi FMCG w Polsce.

W trakcie organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze (wydawcę m.in. miesięcznika „Wiadomości Handlowe” i portalu wiadomoscihandlowe.pl) IX Kongresu Handlu i Dystrybucji spotka się ponad 500 przedstawicieli sektora dystrybucji, handlu detalicznego, rynku drogeryjnego i aptecznego oraz przemysłu spożywczego, aby dyskutować o najważniejszych problemach branży, a także nawiązywać i umacniać kontakty przydatne w prowadzeniu biznesu. Kongres to kluczowe wydarzenie konferencyjne dla branży handlowej i rynku FMCG w Polsce. Event w doskonały sposób łączy koncept konferencji merytorycznej z licznymi debatami i wystąpieniami z szeroką ofertą spotkań biznesowych, a także targami, podczas których swoje innowacyjne produkty wystawi kilkudziesięciu dostawców.

Na chwilę obecną swój udział w Kongresie potwierdziły niemal wszystkie sieci handlowe obecne w Polsce. Reprezentowane będą w osobach kupców kategorii FMCG, dyrektorów sprzedaży, marketingu, członków zarządów. Na Kongresie pojawią się również wiodący producenci i dostawcy usług, reprezentowani przez zarządy, dyrektorów sprzedaży oraz marketingu.

Wśród uczestników IX Kongresu Handlu i Dystrybucji znajdują się prezesi i dyrektorzy takich firm, jak: Alma Market, An-Mar, Arhelan, Auchan Retail Polska, Błysk, Carrefour Polska, Chata Polska, Detal Polski, Drogerie Jasmin, Drogerie Jawa, Drogerie Koliber, Drogerie Kosmyk, Drogerie Laboo, Drogerie Natura,  Drogerie Polskie, Drogerie Sekret Urody, Drogerie Vica, Eden, Eko Holding, Emperia Holding, Eurocash, FRAC Handel, GK Specjał, Grupa Polskich Sklepów Passa, Hitpol, Hebe, Intermarché, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, Jeronimo Martins Polska, Kaufland Polska Markety, Komplex-Torus, Kontigo, Kosmeteria – Eksperci Urody, Krajowa Platforma Handlowa Społem, Lewiatan Holding, Makro C&C, Mazowiecka Agencja Handlowa  Społem, Mirabelka, Muszkieterowie, Navo Orbico, Nowy Sezam, Piotr i Paweł, Polomarket, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Polska Sieć Handlowa  Sami Swoi, PSD, Rabat Detal, REWE International AG, Słoneczko, SPAR Polska, SPS Handel, Społem Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście, Stokrotka, Super-Pharm, T&T, Tesco Polska, Topaz, Allverne, Bakalland & Delecta, Bakoma, Bonduelle Polska, Batiste, Cederroth Polska, Colian, Chantal, Danone, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Euphora, Eveline Cosmetics, GK Mlekovita, Gourmet Foods/Dilmah, Grupa INCO, Grupa Kapitałowa GRAAL, Grupa Maspex  Wadowice, Haribo, Herbapol – Lublin, Hochland Polska, InPost, Kompania Piwowarska, L’Oréal Polska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, LOTTE Wedel, Lyoness International, Marek Borowiński Consulting, MasterCard Europe, MediaCom, Mokate SA, Nestlé Polska, Nivea Polska, Nuco, Oceanic, Olewnik, Pierre René, PwC Polska, RetPro, Sarantis Polska, SM Spomlek, Sokołów, Tago, Tarczyński SA, Torf Corporation, Unilever Polska, Warsaw Enterprise Institute, Wawel, Werner & Mertz Delta Polska, Zbyszko Company.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY
REKLAMA
do góry strony