REKLAMAROS-SWEET - Moreso Świąteczne Wypieki_Baner Główny(18-24.11.2019)

Izraelska firma farmaceutyczna Teva debiutuje w Polsce z marką o tej samej nazwie. Koncern chce namieszać na rynku leków OTC oraz suplementów diety - informuje "Puls Biznesu".

REKLAMA
Polski rynek leków OTC rośnie w tempie ok. 4 proc. rocznie

Polski rynek leków OTC rośnie w tempie ok. 4 proc. rocznie

"PB" dowiedział się, że Teva - która na ten moment produkuje w Polsce leki wysyłane na cały świat - zadebiutowała w naszym kraju z marką producencką. Na półkach pojawiło się 28 produktów, w tym dwa suplementy. Docelowo 80-90 proc. portfela firmy stanowić mają leki, a suplementy - znacznie mniej.

Teva w pierwszej kolejności zamierza podbijać największe kategorie rynku OTC, czyli rynek przeziębieniowy, witaminowy, przeciwbólowy i trawienny. Produkty firmy sprzedawane będą na razie tylko w aptekach, a pod względem cenowym pozycjonowane będą w segmencie ekonomicznym.

Na leki OTC i suplementy diety Polacy wydają rocznie 13 mld zł - wynika z badania przeprowadzonego przez IMS Health. Rynek ten co roku rośnie o ok. 4 proc. Marta Sierpińska-Kopyt, dyrektor marketingu strategicznego na region Europy Środkowej i Wschodniej w Tevie deklaruje, że koncern powalczy o bycie w trójce największych producentów w poszczególnych kategoriach rynku OTC.

Czytaj więcej w "Pulsie Biznesu".

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony