REKLAMAEXPRESS - Baner główny
Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager, Hochland Polska

Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager, Hochland Polska

Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager, Hochland Polska, opowiada o nieszablonowym podejściu firmy do promocji swoich produktów i utrwalania świadomości marki wśród konsumentów.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

- Byliśmy w tym roku po raz pierwszy partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rodzaju aktywności. Podeszliśmy do tematu trochę niestandardowo, wypuściliśmy w Polskę food-truck, który sprzedawał kanapki, a cały dochód z tej sprzedaży przeznaczyliśmy na WOŚP - zapewnił Jacek Wyrzykiewicz i dodał: - Nasze produkty, "Hochland na gorąco", które otrzymały wyróżnienie Innowacja Roku podczas gali Najlepszy Produkt 2017 r., były także włączone do promocji Orkiestry.
- Jesteśmy obecni z naszymi aktywnościami wszędzie tam, gdzie coś się dzieje. Korzystanie z takich niesztampowych rozwiązań promocyjnych - kontekstowa prezentacja naszych produktów - to kierunek, który chcielibyśmy kontynuować także w tym roku - podkreślił menedżer firmy Hochland Polska.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"