REKLAMAROS-SWEET - baner główny (sierpień 2018)
James Quincey i Muhtar Kent, Coca-Cola

James Quincey i Muhtar Kent, Coca-Cola (mat. prasowe)

James Quincey, nowy prezes The Coca-Cola Company, jest w pełni świadom faktu, że przyszłość firmy będzie zależeć w większym stopniu od wód, soków czy herbat, a nie tylko klasycznych napojów gazowanych. „To, co dało nam 130 lat sukcesów nie wystarczy na kolejne 130 lat” – powiedział menedżer w rozmowie z CNN.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

James Quincey przejął stery w Coca-Coli z rąk wieloletniego szefa Muhtara Kenta w maju ubiegłego roku. W rozmowie z CNN menedżer przyznał, że firma musi być bardziej innowacyjna, nie bać się eksperymentów, nie bać się także porażek, ponieważ tylko w ten sposób uniknie stagnacji. „Świat się rozwija, gospodarka rośnie, a ludzie wciąż chcą się delektować napojami, co roku wydają na nie więcej pieniędzy. Potrzebują jednak większego wyboru” – stwierdził w rozmowie z Poppy Harlow z CNN.

Szef Coca-Coli powiedział też, że koncern może pod niektórymi względami wyglądać bardziej na firmę technologiczną, ponieważ powinien naśladować producentów systemów operacyjnych, którzy z dużą częstotliwością udostępniają nowe aktualizacje. „My także musimy regularnie wypuszczać na rynek wersje 1.0, 2.0, 3.0 naszych napojów. Nie będziemy starać się dążyć do perfekcji, musimy próbować, uczyć się, sprawdzać reakcje konsumentów i w ten sposób udoskonalać nasze produkty” – przekonywał Quincey na antenie CNN.

Coca-Cola musi dywersyfikować swoją ofertę, zwiększać asortyment produktów nie będących napojami gazowanymi. Już dziś jest jednym z największych producentów wody butelkowanej, dzięki marce Dasani, sprzedaje także wody witaminizowane Glaceau, tę markę kupiła już ponad 10 lat temu, za ponad 4 mld dolarów. Przejęła też producenta wody gazowanej Topo Chico.

Quincey dał do zrozumienia, że koncern ma zamiar dokonywać kolejnych akwizycji, nie zaprzeczył też na pytanie CNN, czy możliwe jest wejście Coca-Coli – śladem odwiecznego rywala Pepsi – na rynek żywności czy napojów alkoholowych. „Nigdy nie mów nigdy” – odpowiedział.

Źródło: cnn.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony