REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)
Janusz Ciepliński, prezes firmy MAGO

Janusz Ciepliński, prezes firmy MAGO (fot. materiały prasowe MAGO)

W przededniu najważniejszych na świecie targów w branży retail, organizowanej co trzy lata imprezy EuroShop w Düsseldorfie, rozmawiamy z Januszem Cieplińskim, prezesem firmy MAGO, polskiego producenta wyposażenia i rozwiązań dla sektora retail.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Z tego co już wiadomo, najbliższe targi EuroShop będą koncentrowały się na najnowszych technologiach, ponieważ branża retail na świecie przechodzi tzw. digital revolution (ang. rewolucja cyfrowa). Czy MAGO podąża za tym trendem?

Janusz Ciepliński: W sformułowaniu „digital revolution” słowo „digital” jest ważne, jednak „revolution” ma tutaj większe znaczenie. Jedyną stałą w biznesie jest zmiana, dlatego w MAGO od dawna jesteśmy w tym procesie, a tym samym staliśmy się rewolucjonistami w sposobie postrzegania rynku retail, jak i rozpoznaniu potrzeb klienta. Nasza strategia opiera się na trendach, których wczesne zdefiniowanie, szybkie dostosowanie oferty produktowej oraz dobór odpowiedniej komunikacji do zmieniających się potrzeb klientów, zapewniają podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Naszym nadrzędnym celem jest koncentracja na kliencie sklepu i jego potrzebach – ułatwiamy mu zakupy, a sieciom handlowym pomagamy w dostosowaniu oferty i budowaniu lojalności.

Czy na targach zaprezentujecie Państwo właśnie takie rozwiązania, które zrewolucjonizują sektor retail?

J.C.: Jak najbardziej. Zwiedzający będą mieli możliwość zapoznać się z naszą ofertą z zakresu najnowszych technologii. Pokażemy takie rozwiązania jak: DSM - cyfrową mapę sklepu, etykiety elektroniczne, systemy zarządzania towarem w sklepie i magazynie, boksy kasowe: tradycyjne i samoobsługowe, oświetlenie: regałowe i obiektów handlowych, jak również nowe regały oraz rozwiązania ekspozycyjne uzbrojone w sztuczną inteligencję, dzięki którym sieci handlowe uzyskują dane niezbędne w procesie optymalizacji sprzedaży. Nasze produkty wyposażane są w dodatkowe oświetlenie LED oraz multimedialne ekrany, a ich obsługa i zarządzanie treściami marketingowymi odbywają się zdalnie.

Zaprezentujemy również całkowicie nowatorskie rozwiązania ułatwiające automatyzację procesów zakupowych.

J.C.: Nadmienię, że w MAGO tzw. customer experience (ang. doświadczenie zakupowe) pełni znaczącą rolę przy tworzeniu najnowszych rozwiązań. Dlatego warto słuchać konsumentów. Nasze systemy pozwalają dowiadywać się o nich jak najwięcej, a zdobyte dane poddawać wnikliwej analizie.

Czyli MAGO ma niezbędne kompetencje i doświadczenie w tworzeniu technologicznie zaawansowanych rozwiązań?

J.C.: Jak już wspomniałem, proces rewolucji w MAGO trwa już od długiego czasu. Część kompetencji nabyliśmy poprzez zrównoważony rozwój oraz inwestycję w kapitał ludzki i spółki technologiczne. Jedną z takich spółek w grupie MAGO jest Perfect DATA, która współpracuje z Microsoftem i zajmuje się inteligentnymi rozwiązaniami oraz pozyskiwaniem i analityką danych dla rynku retail. Z naszych analiz wynika, że wykorzystanie big data w sektorze retail przynosi sieciom handlowym wymierne korzyści – ma wpływ na zwiększenie zysków w obszarze zarządzania relacjami z klientami oraz wpływa na zwiększenia sprzedaży. To dzięki naszym technologiom, z pozyskanych danych dotyczących zachowania i zwyczajów zakupowych korzystają sami klienci, ponieważ to do nich sieci handlowe kierują spersonalizowaną ofertę. Nie tylko branży retail zależy na zyskaniu lojalności wśród klientów, ale także sami nabywcy poszukują zaufanych i sprawdzonych punktów sprzedaży.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony