REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09
Podpisanie umowy sponsorskiej Mondelez Polska i PZN. Od lewej: Beata Kucejko, dyrektor marketingu marki Milka w Mondelez Polska, Adam Małysz, dyrektor w PZN, Apoloniusz Tajner, prezes PZN i Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska

Podpisanie umowy sponsorskiej Mondelez Polska i PZN. Od lewej: Beata Kucejko, dyrektor marketingu marki Milka w Mondelez Polska, Adam Małysz, dyrektor w PZN, Apoloniusz Tajner, prezes PZN i Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska (Michał Kokoszkiewicz)

Producent słodyczy podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim i będzie wspierał narodową drużynę skoczków. Janusz Idczak, prezes polskiego oddziału firmy Mondelez w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że nowa strategia marketingowa marki Milka, przełoży się na poprawę wyników sprzedaży w niełatwym, pierwszym kwartale 2019 roku.

REKLAMA

Mondelez, przez markę Milka, będzie jednym ze sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego. Skąd decyzja o podjęciu współpracy?

W polskim biurze firmy Mondelez często rozmawialiśmy o wspieraniu naszych skoczków przez markę Milka. To duży kraj, w którym jest wielu konsumentów i jednocześnie kibiców. Do tego dochodzą sukcesy, mamy najlepszych skoczków na świecie, ta dyscyplina jest jednym z naszych sportów narodowych. A Milka żyje sportami zimowymi, wywodzi się z Alp i kojarzy się z górami. Patrząc z punktu widzenia marki wydało nam się oczywiste, że powinniśmy zaangażować się we współpracę z PZN. Skontaktowaliśmy się z naszą centralą i udało się nam przekonać ją do naszego pomysłu, mimo, że strategia całej grupy zmierza raczej ku wspieraniu narciarzy alpejskich. Uznaliśmy też, że lepiej będzie, gdy całe przedsięwzięcie będziemy realizować z zespołem, a nie tylko z jednym, konkretnym zawodnikiem. Drużyna narodowa to takie wartości jak duch zespołu i wzajemne wspieranie się. Dla nas te kwestie również są bardzo istotne.

Będziecie także wspierać młodych skoczków

Obserwowaliśmy historię takich mistrzów jak Adam Małysz i Kamil Stoch. Ich początki również nie były łatwe. Uznaliśmy, że skoro wchodzimy już we współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, to warto rozszerzyć ją tworząc Projekt Wspierania Młodych Skoczków. Najmłodsi adepci skoków otrzymają od nas kaski i możliwość uczestniczenia w profesjonalnych sesjach fizjoterapeutycznych. Myślimy o rozwoju długofalowym, więc inwestujemy także w szkolenia trenerów.

Milka jednoznacznie łączy się w Polsce ze skokami narciarskimi?

Milka kojarzy się ze skokami od bardzo dawna, wystarczy chociażby powołać się na przykład Martina Schmitta, który przez wiele lat rywalizował z Adamem Małyszem, skacząc w kasku z logo Milki. To mocno zakorzeniło świadomość marki w głowach kibiców. Do tej pory reprezentowali ją zawodnicy z innych krajów. Cieszymy się, że teraz nasza marka będzie wspierała Polaków. Milka jest świetnie postrzegana, ma bardzo duże udziały rynkowe, ale tego typu rozwiązanie może sprawić, że w domach Polaków będziemy pojawiać się jeszcze częściej.

Jak będziecie promować markę Milka w najbliższym sezonie Pucharu Świata w skokach narciarskich?

Nasz baner sponsorski pojawi się przed każdą transmisją konkursu skoków w Telewizji Polskiej. Portal Onet będzie naszym partnerem w mediach internetowych. Planujemy także wiele działań w sklepach. Będziemy budować bardzo duże ekspozycje, w których możemy wykorzystać wizerunek skoczków, to na pewno przykuje uwagę konsumentów. Mamy również kilka produktów z limitowanej linii Milki na opakowaniach których, znalazł się wizerunek skoczka. Będzie ona przypominać konsumentom w mniejszych sklepach, w których wspomniana ekspozycja nie będzie tak rozbudowana, że jesteśmy sponsorem drużyny skoczków.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony