REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

JTI Polska (spółka należąca do Grupy Japan Tobacco International) rozpoczęła sprzedaż w Polsce innowacyjnych papierosów elektronicznych Logic Compact z wymiennymi kapsułkami. Płyn nikotynowy używany do ich produkcji jest wytwarzany w fabryce JTI w Starym Gostkowie k. Łodzi.

REKLAMA
Logic Compact

Logic Compact (JTI Polska)

Jest to kolejna ważna inwestycja JTI w naszym kraju. W ubiegłym roku firma ogłosiła zainwestowanie 100 mln dolarów w fabrykę produkującą nowatorskie wyroby tytoniowe, wykorzystujące technologię podgrzewania tytoniu. W Starym Gostkowie produkowane są również wyroby tradycyjne, w tym papierosy i tytoń do palenia. Łączna wartość inwestycji Grupy JTI w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat przekroczyła 800 mln dolarów.

Logic Compact będzie wkrótce dostępny w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży na terenie całego kraju. - Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem w nową kategorię produktów. Jako najszybciej rozwijająca się firma tytoniowa w Polsce w ostatnich 10 latach udowodniliśmy swoją skuteczność oraz doskonałe wyczucie trendów konsumenckich – powiedział Andrzej Skubiszewski, prezes JTI Polska Sp. z o.o.

JTI Polska powstała w 2008 r., po przejęciu przez JTI brytyjskiej Grupy Gallaher, do której należały zakłady w Starym Gostkowie. Od tego czasu JTI jest najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku tytoniowym i zatrudnia obecnie 2300 osób. Firma zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku, z udziałem ponad 18 proc. w rynku papierosów oraz ponad 20 proc. w rynku tytoniu do palenia. Oprócz Logic Compact, w jej ofercie znajdują się produkty marek Winston, Camel i LD.

JTI (Japan Tobacco International) to czołowa międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach, należąca do Grupy Japan Tobacco. Jest globalnym właścicielem marek Winston (drugiej na świecie pod względem sprzedaży) oraz Camel poza Stanami Zjednoczonymi. Inne globalne marki to Mevius i LD.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony