REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 12.06.

Na początku, po wprowadzeniu obostrzeń spadek sprzedaży był odczuwalny, jednak po kilku dniach sprzedaż znowu zaczęła rosnąć, chociaż nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed pandemii – mówi Jarosław Korman, dyrektor handlowy w firmie Eisberg.

REKLAMANutrend - ISODRINX - belka w artykułach (28.05 - 02.06.2020)
Jarosław Korman, dyrektor handlowy w firmie Eisberg

Jarosław Korman, dyrektor handlowy w firmie Eisberg (fot. mat. pras.)

Co najbardziej doskwiera Państwa firmie w aktualnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa?

Obecna sytuacja jest nietypowa i w pełni zdajemy sobie sprawę z jej powagi. Podczas pandemii dużo mówi się o zachowaniu czystości i bezpieczeństwa - w naszych zakładach dbamy o najwyższe standardy higieny. Stosowaliśmy je zawsze i pandemia nie ma na to wpływu. Oczywiście wdrożyliśmy też dodatkowe rozwiązania - w zakładzie pojawiło się więcej punktów dezynfekcji rąk, przeprowadziliśmy szkolenia pracowników z zasad higieny i wyposażyliśmy ich w dodatkowe środki higieniczne.

Osoby z grup ryzyka zostają w domu, a ponadto wprowadziliśmy godzinną przerwę między zmianami, celem uniknięcia kontaktów między pracownikami. Nasza produkcja jest jednak w większości zautomatyzowana i surowiec po kilkuetapowym procesie mycia nie ma już kontaktu z ludźmi. Takimi informacjami chcemy dzielić się na bieżąco z naszymi odbiorcami i konsumentami, jak również aktywnie reagować na wszelkie zmiany - w tym pomaga nam wrocławska agencja marketingowa Orchidea Creative Group.

Sytuacja w naszym zakładzie jest stabilna, ale myślimy o tych, którzy takiego komfortu nie mają. Postanowiliśmy co tydzień wysyłać paletę owoców do hospicjum w Nowogrodźcu. Chcemy chociaż w taki sposób wspomóc naszą dzielną służbę zdrowia.

Jak kształtuje się sprzedaż?

Na początku, po wprowadzeniu obostrzeń spadek był odczuwalny, jednak po kilku dniach sprzedaż znowu zaczęła rosnąć, chociaż nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed pandemii. Naszego asortymentu w żaden sposób nie zmieniamy. Uważam, że obecnie pakowane, myte sałatki są dużo bezpieczniejsze. Za sięganiem po nie przemawia także to, że dystrybuujemy je za pośrednictwem dużych sieci handlowych, gdzie są sprzedawane na dedykowanych stoiskach.

Jak nadchodząca recesja zmieni branżę, rynek i konsumenta?

Z pewnością konsumenci będą chętniej sięgać po produkty bezpieczne. Nasze metody produkcyjne gwarantują najwyższą, potwierdzoną jakość. Już teraz da się również zaobserwować, że klienci dużo chętniej sięgają po zdrowe produkty, które pomogą im wzmocnić układ odpornościowy. Codzienne spożywanie warzyw i owoców to dobry pomysł, tym bardziej że nasz asortyment jest bardzo różnorodny – proponujemy wiele rodzajów sałat i sałatowych mieszanek.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAB-BIO lody - Half Page (21.05.-04.06.2020 r.)
do góry strony