REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

13 listopada 2019, 14:53

Kadr z filmu reklamowego Tyskie Gronie

Kadr z filmu reklamowego Tyskie Gronie "TYSKIE OTWIERA NAS" (Youtube.com)

Komisja Etyki Reklamy uznała, że „reklama piwa nie może kreować wizerunku piwa jako środka do przezwyciężania problemów życiowych.” Stwierdziła, że hasło promowane w reklamie piwa Tyskie  odnosi się do spożywanie piwa w celu przezwyciężania problemu życiowego jakim jest zamknięcie na ludzi.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły dwie skargi, których przedmiotem były reklamy internetowe piwa marki Tyskie. Skarżący mieli zastrzeżenia do reklam z hasłem „otwieramy Tyskie... Tyskie otwiera nas” i filmu zatytułowanego „Winda”. Komisja w jednym przypadku dopatrzyła się niezgodności z KER.

„Zespół Orzekający dopatrzył się w przedmiotowej reklamie naruszenia normy zawartej w art. 6 Załącznika nr 1 do  Kodeksu Etyki Reklamy w myśl którego: „reklama piwa nie może kreować wizerunku piwa jako środka do przezwyciężania problemów życiowych.” W ocenie Zespołu Orzekającego zawarte w reklamie hasło „otwieramy Tyskie” „ Tyskie otwiera nas” odnosi się do spożywanie piwa w celu przezwyciężania problemu życiowego jakim jest zamknięcie na ludzi.” – czytamy w uchwale Nr ZO/121/19/70u w sprawie reklamy internetowej Kompanii Piwowarskiej.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony