20 kwietnia 2018
Auchan Supermarket na ul. Światowida 57 ma powierzchnię handlową 1 200 mkw. a do dyspozycji klientów jest 6 innowacyjnych kas, oraz 3 kasy samoobsługowe.
Hans Guenter Trockels, Dyrektor Zarządzający (CEO) Dan Cake Polonia potwierdził udział w 11. Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br., w hotelu DoubleTree...
Firma AmRest w I kwartale br. zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży aż o 31 proc. Mocno rośnie m.in. biznes w Europie Centralnej.
19 kwietnia 2018
17 kwietnia 2018
Prawidłowe przygotowanie regału z produktami dla psów to nie lada wyzwanie. Warto jednak je podjąć, ponieważ ten asortyment należy do najszybciej rozwijających się...
13 kwietnia 2018
10 kwietnia 2018
5 kwietnia 2018
Katarzyna Paliwoda, Szefowa firmy Facebook na Europę Centralną i Środkową potwierdziła udział w 11. Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br. w...
Opakowania kosmetyków wyglądają estetycznie i są wygodne w użyciu, ale jednocześnie ich produkcja zużywa cenne zasoby naturalne. Działająca lokalnie firma Avon...
18 kwietnia 2018
Tomasz Kaczyński, partner w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka potwierdził swój udział w 11. Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br. w hotelu...
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
Napoje i piwo
BRANŻA PO GODZINACH
PROMOCJE I MARKETING
3 października 2017, 12:53
wiadomoscihandlowe.pl
Jerzy Dudek w "Ostatnim pojedynku" (Źródło: Youtube, Heineken/The Last Duel)
Heineken, sponsor piłkarskiej Ligi Mistrzów, zaprosił do jednej z reklam byłego bramkarza reprezentacji Polski Jerzego Dudka. W stylowym klipie znajdziemy nawiązanie do legendarnego występu Polaka w Lidze Mistrzów sprzed lat.
Heineken prezentuje "Ostatni pojedynek", w roli głównej Jerzy Dudek - to napisy początkowe nowego spotu reklamowego popularnej marki piwa. Spot przedstawia stylizowany pojedynek na pistolety skałkowe, jakby żywcem wyjęty z epoki Puszkina czy Balzaca. W jednego z uczestników honorowego starcia wciela się Jerzy Dudek.
Pomysłowa fabułka nawiązuje do słynnego występu Polaka w jednym z finałów Ligi Mistrzów. W sezonie 2004/2005 mecz finałowy Ligi Mistrzów rozegrały angielski Liverpool z Dudkiem na bramce oraz włoski AC Milan. Po remisie 3:3 był konkurs rzutów karnych, podczas którego polski bramkarz wykonywał legendarny Dudek Dance, czym skonsternował włoskich napastników do tego stopnia, że aż trzech na pięciu nie strzeliło gola z "jedenastki".
Fanom futbolu więcej wyjaśniać nie trzeba, nie trzeba też przypominać tamtego meczu. Heineken w nowym spocie zręcznie nawiązuje do tamtych wspomnień i emocji. W finale pojedynku Dudek powtarza swój Dudek Dance i ostatecznie ... broni karnego.
W 2017 roku piwo bezalkoholowe zanotowało ponaddwudziestoprocentowy wzrost sprzedaży –
Raport “The Health & Wellness Progress Report”, przygotowany we współpracy
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 16
29 marca 2018
zdjęć: 7
27 marca 2018
zdjęć: 20
20 marca 2018
zdjęć: 36
zdjęć: 6
12 kwietnia 2018
11 kwietnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.