REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020
Strona 2 z 3
REKLAMA
Jerzy Nieradzik, dyrektor sprzedaży w firmie Vitakraft Chovex

Jerzy Nieradzik, dyrektor sprzedaży w firmie Vitakraft Chovex (fot. WH)

Jak radzi sobie segment przekąsek dla zwierząt?

Bazując na wiedzy zdobytej przy pracy z naszą marką Vitakraft, mogę stwierdzić, że przekąski dla zwierząt są bardzo chętnie kupowane. Nasza firma specjalizuje się w tym segmencie, a jednocześnie mocno stawiamy na innowacje. Przysmaki, które dostarczamy na rynek, to specjalne produkty wysokiej jakości, bezpieczne dla zwierząt. Możemy pochwalić się, że jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek miękkie przysmaki. Proponowane przez nas produkty zostały wyróżnione wieloma prestiżowymi nagrodami. W szczególności mam na myśli przysmaki dla psów i kotów. Podawanie przysmaków sprzyja procesowi nauki oraz wzmacnia pozytywne relacje pomiędzy człowiekiem a zwierzęciem. W tym segmencie uzyskujemy największe wzrosty. Dziś Cat sticki czy Cat yumsy dla kotów oraz Beff sticki oraz Treaties są znane każdemu opiekunowi kota lub psa. Można je zakupić zarówno w kanale zoologicznym, jak i w sieciach super i hipermarketów. Oczywiście przekąski dla małych zwierząt i ptaków Krackery notują równie dobre wyniki sprzedażowe.

Jaka jest rola opakowań w przypadku produktów dla zwierząt?

Jest ono bardzo ważnym elementem – obok ceny, promocji i parametrów samego produktu. Dobrze zaprojektowane opakowania ułatwiają komunikację z klientami i promują producenta. Obecnie szczególnie ważne jest to, żeby na opakowaniu znalazły się wszystkie potrzebne informacje, m.in. skład, data ważności. Ważna jest też czytelność tych elementów. Muszą być łatwe do znalezienia. Opakowanie pełni oczywiście wiele różnych funkcji przy sprzedaży: przyciąga uwagę, opisuje cechy produktu, wzbudza zaufanie i, jeśli jest dobrze zaprojektowane, wywołuje ogólnie korzystne wrażenie. Vitakraft często używa piktogramów, które pozwalają klientowi ocenić już na pierwszy rzut oka, z czym ma do czynienia.

W co będą Państwo w najbliższym czasie inwestować?

Budowa marki Vitakraft i związanych z nim brandów to nieustanna inwestycja. Wiąże się z tym również dużo pracy. Możemy pochwalić się ogromną ilością próbek, które co roku udostępniamy klientom.

Jakie są zatem strategiczne cele właściciela marki Vitakraft?

W najbliższym czasie poszerzymy ofertę produktów dla psów, w tym przede wszystkim wprowadzimy do sprzedaży nową karmę suchą. Oprócz tego, zgodnie za oczekiwaniami klientów, na bieżąco ulepszamy receptury produktów, poprawiamy design opakowań i wprowadzamy na rynek innowacyjne nowości.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony