REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny
Atut Grażyny to centrum handlowe typu convenience

Atut Grażyny to centrum handlowe typu convenience (mat. prasowe)

Krakowskie centrum handlowym Atut Grażyny zostanie otwarte w listopadzie 2017 roku. To dwupoziomowy obiekt typu convenience, przeznaczony do szybkich i wygodnych zakupów. Budowa trwa od 2016 r. obecnie trwają ostatnie prace wykończeniowe.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

W CH Atut Grażyny na powierzchni 3,5 tys. mkw. GLA znajdzie się 13 lokali handlowo-usługowych i gastronomicznych. W podziemiach budynku miejsce parkingowe przeznaczone będzie dla około 50 samochodów. Dużą zaletą obiektu jest jego lokalizacja w dzielnicy Prądnik Biały, przy jednym z największych krakowskich targów, Placu Imbramowskim. Dzięki temu tereny przylegające do centrum Atut od lat kojarzą się mieszkańcom z handlem, a sam plac generuje bardzo duży ruch o zasięgu ponadlokalnym.

– Oprócz placu targowego w okolicy galerii zlokalizowane są budynki handlowe, biurowe oraz osiedla mieszkaniowe. Atut Grażyny znajduje się w pobliżu głównej arterii komunikacyjnej Krakowa – ul. Opolskiej. W odległości 150-200 m wzdłuż ul. Opolskiej znajdują się przystanki siedmiu linii autobusowych komunikacji miejskiej, a w promieniu 500 m, na al. 29 Listopada oraz ul. Mackiewicza są przystanki kolejnych piętnastu linii. W sąsiedztwie znajdują się też duże parkingi dla samochodów osobowych – wylicza zalety lokalizacji Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Za komercjalizację centrum handlowego Atut Grażyny odpowiada firma BOIG Property Consulting. W gronie najemców znajdują się już m.in. Biedronka, Pepco, apteka ZIKO, KiK, Rossmann, a także Buczek.

Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz w Suchej Beskidzkiej. Centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"