REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Jolanta Bivainytė, nowa szefowa Maxima Grupe

Jolanta Bivainytė, nowa szefowa Maxima Grupe (fot. materiały prasowe, Maxima)

Maxima Grupe, litewski właściciel m.in. sieci sklepów Stokrotka, ma nowy zarząd. Funkcję dyrektor generalnej grupy objęła Jolanta Bivainytė. W ostatnich tygodniach tymczasowym szefem Maximy był Justas Riauba, który objął to stanowisko po Daliusie Misiunasie. Riauba pozostanie w firmie.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

- Nowa struktura zarządu odzwierciedla obecne kierunki biznesowe i pokrycie geograficzne grupy - podkreśla Jolanta Bivainytė. - Od teraz szefowie wszystkich naszych sieci handlowych będą wchodzić w skład zarządu. Tym samym zapewnimy, że decyzje zarządu będą odpowiadać na potrzeby naszych firm i ich klientów z wszystkich krajów. Bycie tak blisko klientów, jak to tylko możliwe, jest i pozostanie najważniejszym priorytetem - dodaje nowa dyrektor generalna Maxima Grupe.

W skład nowego zarządu Maximy weszło siedem osób: Bivainytė, szefowie sieci handlowych z pięciu krajów w których grupa jest obecna (w tym Arūnas Zimnickas, CEO sieci Stokrotka), a także przedstawicielka firmy Vilniaus Prekyba, czyli formalnego właściciela Maxima Grupe.

W nowym, szerokim zarządzie Maximy, oprócz Jolanty Bivainytė i Arūnasa Zimnickasa zasiądą także: Kristina Meidė, dyrektor generalna Maximy na Litwie; Andris Vilcmeiers, dyrektor generalny Maximy na Łotwie; Marko Põder, dyrektor generalny Maximy w Estonii; Edvinas Volkas, dyrektor generalny Maximy w Bułgarii; a także Meri Navickė, przewodnicząca zarządu Vilniaus Prekyba.

Jolanta Bivainytė, nowa szefowa Maximy, związana jest z Vilniaus Prekyba od 1992 roku. Od tamtej pory pracowała w wielu firmach wchodzących w skład grupy, na różnorodnych stanowiskach.

Do Maxima Grupe należy około 580 sklepów Stokrotka w Polsce i drugie tyle sklepów o innych szyldach w krajach bałtyckich oraz Bułgarii. W 2019 r. grupa zamierza przeznaczyć na ekspansję i modernizację sklepów ponad 100 mln euro. Ma to się przełożyć na 120-140 nowych otwarć, z których większość dotyczyć będzie polskiego rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony