REKLAMAFord - Banner Główny
Inauguracja programu z udziałem piłkarzy Legii Warszawa: Pawła Stolarskiego i Mateusza Wieteski

Inauguracja programu z udziałem piłkarzy Legii Warszawa: Pawła Stolarskiego i Mateusza Wieteski (Jacek Prondzyński / Legia.com)

Legia Warszawa jest jedynym polskim i jednym z siedmiu europejskich klubów, który dołączył do programu edukacyjnego „Celuj w zdrowie”. Z zaproszenia Fundacji Legii do akcji propagującej sportowy tryb życia i właściwy sposób odżywiania skorzysta 260. Partnerem programu jest sieć Biedronka.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Inauguracja programu odbyła się w Klubie Biznesowym na Stadionie Legii we wtorek, 22 października. Przy ul. Łazienkowskiej 3 młodzi uczestnicy programu podpisali indywidualne kontrakty. Znalazły się w nich postanowienia dotyczące odżywiania i aktywności fizycznej na najbliższe miesiące.

Program „Celuj w zdrowie” zakłada udział w ćwiczeniach ruchowych oraz 11 zajęć tematycznych, m.in. wizytę w Filtrach Warszawskich poprzedzoną dodatkową lekcją na temat wody, wspólne ćwiczenia z rodzicami w klubach fitness należących do partnera programu Zdrofit, naukę czytania etykiet produktów podczas wizyt w sklepach Biedronka, wypracowanie zdrowych nawyków żywieniowych i kompletowanie posiłków. Waga i wzrost uczestniczących dzieci zostaną sprawdzone na początku i na zakończenie programu, które planowane jest na kwiecień 2020 roku.

– „Celuj w Zdrowie” to program realizowany przy polskim klubie, którego beneficjentami będą setki dzieci z czterech warszawskich szkół podstawowych. Wyróżnia go systematyczna praca z dziećmi przez 20 tygodni oraz zaangażowanie rodziców i nauczycieli, którzy wzięli udział w specjalnym szkoleniu. Mam nadzieję, że dzięki wsparciu piłkarzy Legii nasi uczestnicy będą jeszcze mocniej zmobilizowani do osiągania własnych celów. Inauguracja programu nie przypadkiem odbywa się w październiku. To miesiąc, w którym przypada Światowy Dzień Walki z Otyłością. Jako Fundacja Legii prowadzimy i wspieramy zarówno inicjatywy dobroczynne, jak i prowadzimy programy łączące edukację i sport, które dają długofalowe, pozytywne rezultaty – mówi Paweł Aleksandrowicz z Fundacji Legii.

Uczniowie mają zaplanowane również zajęcia praktyczne. Na przykład podczas wizyt w sklepach sieci Biedronka poznają m.in. składy i wartość odżywczą produktów z poszczególnych pięter piramidy zdrowego żywienia.

– Jesteśmy odpowiedzialni za wartość odżywczą produktów, które oferujemy w naszych sklepach, ze szczególnym wskazaniem na produkty marki własnej. Co za tym idzie, czujemy się współodpowiedzialni również za dietę naszych klientów. W Biedronce chcemy pomagać rodzicom i dzieciom w układaniu smacznej, zbilansowanej diety oraz proponować uczniom produkty, które mają odpowiednie walory odżywcze – mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony