REKLAMAWitpak, baner główny (lipiec-sierpień 2019)
Na zdj. Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2017

Na zdj. Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks 2017 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 2 z 4
REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec 2019)

Dużo się dziś mówi o takich produktach, robią one karierę przede wszystkim w sklepach małego formatu, dlatego o tym jaką strategię sprzedaży takich artykułów obierają operatorzy sieci convenience opowie Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.

Zaś eksperci agencji badawczej IQS, Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager i Dawid Mazur, Senior Research Manager, opowiedzą, kim są polscy przekąskowicze i jak wygląda segmentacja tej grupy konsumentów.

>> KLIKNIJ I WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2018! <<

Porozmawiajmy o trendach

Nie sposób pominąć kwestii tzw. czystej etykiety, bo trend naturalności, skracania składów produktów, dotyczy bardzo mocno właśnie kategorii słodyczy i przekąsek. To oczywiste, że współcześni konsumenci chcą spożywać „świeże”, „naturalne” produkty. Często o tym już debatowano, jednak robi się ciekawie, gdy spróbujemy przyjrzeć się nieco dokładniej opiniom konsumentów. Jakie produkty tak naprawdę uznawane są za naturalne? Co jest tutaj kryterium wyboru? Jaką rolę przy zakupie odgrywa opakowanie i zawarte na nim informacje? Czy dla producentów i odbiorców słowo „naturalność” na pewno oznacza to samo? Opowie o tym Agnieszka Jabłońska-Tarka, Key Account Manager w firmie Givaudan Polska w wystąpieniu pt. „Etykieta, składniki, aromaty. Co tak naprawdę decyduje o tym, czy produkt jest postrzegany jako naturalny?”.

W świecie nowych smaków i konceptów produktowych, wyrósł też nowy rodzaj komunikowania marek: za pośrednictwem celebrytów. Czy wykorzystanie znanej twarzy przy promocji produktu jest sprzedażowym samograjem? Z jakim ryzykiem w czasach powszechnego hejtu może wiązać się budowanie renomy brandu za wizerunku celebryty? Tu głos oddamy praktykom – o fenomenie ambasadorów i głośnych nazwiskach skutecznie promujących marki przekąsek opowie Artur Gajewski, dyrektor marketingu w firmie Purella Food, która współpracuje ze znaną trenerką fitness Ewą Chodakowską.

Nowe gwiazdy na sprzedażowym firmamencie

Trwająca rewolucja żywieniowa i zmiana stylu życia Polaków ma ogromny wpływ na to, w jakich kanałach odbywa się sprzedaż słodyczy i przekąsek. Nadal wyroby te kupowane są głównie w dyskontach i sklepach osiedlowych, ale na Kongresie skupimy się na nowych, perspektywicznych kanałach, które nie tylko poprawiają wyniki sprzedaży, ale też wymuszają na producentach i dystrybutorach wprowadzanie nowoczesnych produktów, które są dopasowane do rzeczywistych potrzeb konsumentów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony