REKLAMAHELIO - Baner Główny - NATURA (21-27.10.2019)
Marcin Cyganiak, commercial director, Nielsen Polska

Marcin Cyganiak, commercial director, Nielsen Polska (wiadomoscihandlowe.pl)

Marcin Cyganiak, commercial director w Nielsen Polska powiedział podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019, że trendy zakupowe mają olbrzymi wpływ na kategorię napojów. Wielopaki, sprzedawane w hipermarketach, stanowią nieduży fragment rynku. Największy wpływ na kategorię mają mniejsze opakowania. 

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

Zdaniem Marcina Cyganiaka detaliczny rynek napojów w Polsce ulega przemianom. Polskie trendy, czyli rozwój dyskontów i konsolidacja małych sklepów są charakterystyczne tylko dla naszego rynku. Na rynkach zachodnich handel jest mocno ustabilizowany, kategorie są nasycone, modele zakupowe są stałe. W porównaniu do tych rynków Polska krajem niesamowicie dynamicznych zmian.

– Widzimy silny trend conveniance i proximity. Niektóre sieci handlowe na tym budują swoją potęgę. Można wśród nich wymienić Żabkę i Biedronkę. W dyskoncie przeciętny shopper kupuje 13 razy w miesiącu. To świadczy o tym, że sklepy te spełniają rolę codziennych zakupów. Sieci handlowe, które przespały ten trend mierzą się z kłopotami – mówi commercial director w Nielsen Polska.

Partnerzy strategiczni Kongresu Alkohole i Napoje 2019

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony