REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (maj - czerwiec 2019)

Rozpoczęła się intensywna kampania serów Kanapkowego Standard i Kanapkowego Mini z oferty Hochland Polska. Producent zaplanował, że dotrze ona do 17 milionów odbiorców i będzie widoczna na 500 portalach internetowych. Akcja potrwa do września 2019 roku.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

(Fot. materiały prasowe)

Celem kampanii jest budowanie świadomości oraz  promowanie nowego formatu opakowania Mini. Działania, które zaplanowano w ramach kampanii obejmują szereg aktywności, m.in. wystartowała kampania video online z dedykowanymi filmami na YouTube promującymi produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD.

Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Influencer marketing objął  współpracę z influencerami i blogerami, wśród których znaleźli się m.in. Kamil in Travel, Sfilmowani, Waksy, LadyGugu. Całość planu uzupełnia obecność w „Kinie na leżakach” –  spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling produktów.

- Podczas ostatnich dwóch lat zbudowaliśmy wśród konsumentów dużą świadomości serów Hochland Kanapkowy. Aktualnie kontynuujemy nasze działania i jednocześnie promujemy nowy format opakowania Mini. To kategoria produktu z olbrzymim potencjałem – stwierdził Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony