REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

(Fot.materiały prasowe)

Pod hasłem „Znikające Pełne Ziarno” trwa kampania makaronów pełnoziarnistych marki Lubella. 

REKLAMA

Za pomocą kampanii producent makaronów Lubella, firma Maspex Wadowice, informuje konsumentów o tym, że produtky mają teraz nowy, lepszy smak. Akcja obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe. 

Marka Lubella jest liderem na rynku makaronów, wiceliderem na rynku płatków śniadaniowych i czołowym brandem w kategorii mąk. Marka w ofercie ma także paluszki oraz kasze. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie.

Produkty marki są dostępne także za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.  
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony