REKLAMAKORAL - GRAND Exotic - Baner Główny (11-31.03.2020)

Biedronka wprowadziła swoją kartę lojalnościową we wrześniu 2016 r., na początku ubiegłego roku aktywnych użytkowników karty było ok. 7 mln, rok później ich liczba wzrosła już do 8,2 mln aktywnych kart. Klienci posiadający kartę mogli korzystać z licznych rabatów i promocji.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Belka w artykułach (marzec-kwiecień 2020)

(materiały prasowe)

Według informacji z ubiegłego roku, w niektórych sklepach sieci nawet ok. 70 proc. zakupów dokonanych jest z użyciem karty Moja Biedronka.

W ubiegłym roku Biedronka była bardzo aktywna w obszarze marketingowym. Operator wyemitował 219 spotów telewizyjnych, a także 192 gazetki promocyjne.

Firma podkreśla, że do klientów trafiło 7,2 mln maskotek Gangu Słodziaków. Władze oceniają bardzo pozytywnie rezultaty akcji, dlatego koncept jest realizowany nie tylko w Polsce, ale także Portugalii.

Spółka Jeronimo Martins Polska zarządza w naszym kraju siecią ponad 3000 sklepów Biedronka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony