REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)
Supermarket sieci Kaufland Polska

Supermarket sieci Kaufland Polska (Kaufland Polska)

W ofercie sklepów Kaufland w Polsce znajduje się ponad 2000 produktów marki własnej, głównie pod brandem K-Classic. Od kilku lat sieć systematycznie poszerza ofertę o nowe marki specjalistyczne. Kaufland tak jak Biedronka, Carrefour, czy Tesco chce mocno rozwijać ofertę private label w swoich sklepach. Do sklepów trafiła właśnie marka Bevola, ale wydaje się, że na tym operator nie zakończy rewolucji w swojej strategii asortymentowej.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

Dzisiaj fundamentem oferty produktów private label w sklepach Kauflandu jest marka K-Classic, która oferuje dobrą jakość w możliwie najniższej cenie. W ciągu ostatnich trzech lat firma wprowadziła kilka marek specjalistycznych, takich jak: K-Bio, K-Take It Veggie, K-Clez Laktozy, K-Classic Baby, a także markę własną z segmentu premium Exquisit. Firma oferuje także mały sprzęt AGD pod marką Switch On.

Patrząc na działania konkurencji, a także na pracę wykonaną w obszarze produktów private label na rynku niemieckim można założyć, że w najbliższych miesiącach zobaczymy kolejne zmiany w strategii asortymentowej w obszarze oferty wyrobów sieciowych Kauflandu, także na rynku polskim.

- Oferta dostępna w sklepach Kaufland to zarówno produkty najpopularniejszych producentów, jak i marki własne sieci, w których rozwój dużo inwestujemy. K-Classic to już ponad tysiąc produktów oferujących dobrą jakość w najniższej cenie. Produkty K-Classic klienci znajdą w niemal wszystkich grupach asortymentowych: wśród produktów mlecznych, mrożonych, słodyczy, przetworów, napojów, soków, artykułów gospodarstwa domowego, tekstyliów – wylicza w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Jednocześnie jak podkreśla szef polskiego oddziału sieci Kaufland wspiera indywidualny styl życia swoich klientów, oferując im produkty dostosowane do zróżnicowanych potrzeb żywieniowych. - Dla miłośników wegetariańskiej i wegańskiej żywności mamy produkty marki własnej K-take it veggie. Marka K-bio to z kolei produkty spełniające surowe normy dotyczące rolnictwa ekologicznego. W naszych sklepach klienci mogą kupić także artykuły bez laktozy, a sezonowo także produkty marki premium Exquisit. Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać marki własne. Potwierdzeniem tego będzie kilka tegorocznych premier nowych marek własnych – wskazuje Gunnar Günther.

Zaledwie kilka dni temu – 10 maja - na półkach sklepów Kaufland w Polsce zadebiutowało 100 produktów marki własnej pod nazwą Bevola, obejmuje ona produkty drogeryjne. W ofercie znajdują się produkty zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, m.in. płyny i żele pod prysznic, szampony, odżywki i inne artykuły do pielęgnacji włosów, produkty do oczyszczania twarzy, do golenia, kremy na noc i na dzień, dezodoranty, pasty do zębów. Marka Bevola oferuje także produkty dla najmłodszych, czyli dzieci i niemowląt, m.in. chusteczki nawilżane, szampony, żele i płyny do kąpieli, oliwkę pielęgnacyjną, krem na odparzenia, krem do twarzy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"