REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(fot. materiały prasowe, Kaufland)

Powrót produktów firmy Unilever na półki sklepów Kaufland, również w Polsce, oznacza prawdopodobny spadek sprzedaży alternatywnych wyrobów obecnych w sieci. Polski oddział detalisty uspokaja dostawców, zapewniając ich, że produkty podobne do tych Unilevera pozostaną w sklepach.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

- Pragniemy podkreślić, że zależy nam na oferowaniu klientom o zróżnicowanych potrzebach możliwości wyboru różnorodnych produktów. Dlatego też produkty alternatywne dla marek Unilever w dalszym ciągu będą obecne na półkach naszych marketów - przekazało w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe Kaufland Polska.

Jak informowaliśmy w ubiegły weekend, produkty Unilevera powrócą na półki sklepów sieci Kaufland po rocznej nieobecności, spowodowanej ostrymi negocjacjami, które skończyły się brakiem porozumienia w sprawie warunków handlowych. Przed delistingiem produkty Unilevera generowały 2 proc. rocznych przychodów Kauflandu, czyli ok. 0,5 mld euro (na poziomie całej grupy).

- Pragniemy zaznaczyć, że jako sieć Kaufland dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym klientom bogatą i zróżnicowaną ofertę, nieustannie dbając o jej rozwój. W każdym z naszych sklepów klienci mogą wybierać spośród kilkunastu tysięcy wysokiej jakości produktów, w tym ok. 140 artykułów Unilever pod postacią marek takich jak Knorr, Domestos, Surf, Coccolino, Sunlight czy Rexona - podkreśla biuro prasowe Kaufland Polska.

Sieć zapewnia, że w związku z powrotem produktów Unilevera do asortymentu, przygotowane zostały promocje obejmujące wybrane produkty wskazanych powyżej marek. Klienci sklepów Kaufland w Polsce skorzystają z tych promocji jeszcze przed końcem 2019 r.

O zakończeniu sporu pomiędzy Kauflandem a Unileverem pisaliśmy więcej w sobotę. Kliknij, aby przeczytać tamten artykuł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony