REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(Kaufland Polska)

Od 2 listopada we wszystkich marketach sieci Kaufland w Polsce świeże produkty na wagę ze stoisk z obsługą można kupić do opakowań własnych. Usługą objęto sery, wędliny i produkty garmażeryjne – z wyłączeniem mięsa i drobiu. Inicjatywa jest częścią strategii CSR sieci Kaufland, która zakłada ograniczanie zużycia plastiku.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Możliwość pakowania produktów do opakowań klienta była testowana od początku października w wybranych marketach sieci. Od 2 listopada z możliwości pakowania żywności do przyniesionych przez siebie opakowań wielokrotnego użytku mogą skorzystać klienci wszystkich marketów Kaufland w Polsce.

Klient aby skorzystać z usługi, musi zabrać ze sobą do marketu własne opakowanie – szklany lub plastikowy pojemnik, słoik lub woreczek wielorazowego użytku, posiadające atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością, czyste, szczelne i nieuszkodzone, a następnie podać je pracownikowi stoiska z wędlinami, serami czy garmażerką. Przed ważeniem produktów osoba obsługująca stoisko taruje wagę, czyli zeruje na niej masę danego opakowania, a po zważeniu produktów nakleja na pojemnik klienta etykietę cenową, która stanowi podstawę do dokonania płatności – zarówno w kasach tradycyjnych, jak i samoobsługowych.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sieci Kaufland liczy średnio ponad 15 000 produktów. Sieć zakłada, że do 2025 roku ograniczy zużycie tworzywa sztucznego w swoich marketach o co najmniej 20 proc., a 100 proc. opakowań jej marek własnych będzie można poddać recyklingowi.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ewka 2 miesiąc temu

    brawo kaufland

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~erazm 1 miesiąc temuocena: 100% 

    Wlasne opakowania mozna przynosic do sklepow w Niemczech. Tam sprzedaz do wlasnego opakowania wyglada tak: 1.klient wyjmuje opakowanie 2.sprzedawca wyciaga do niego tace, specjalnie do tego przeznaczona 3.klient kladzie swoje opakowanie na tace 4.taca z opakowaniem zostaje wytrowana. 5.sprzedawca w rekawiczkach wklada towar do opakowania 6. wyrzuca rekawiczke 7.podaje na tacy opakowanie klientowi, ten odbiera je z tacy i samodzielnie zamyka. Juz widze ten higieniczny balet w Polsce. Zdecydownie NIE chce, zeby opakowanie z domu klienta, umyte jak umyte i (przyniesione w jakiejs siacie ktora byla prana moze piec lat temu, a w wczoraj dziecko nioslo w niej buty od szewca ) ladowalo na sklepowej wadze oraz na ladzie.. Czy Kauflad zapewni w Polsce taki sam poziom higieny???

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony