REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (od 29.05.2020 )
Kaufland w Łodzi, fot. materiały własne

Kaufland w Łodzi, fot. materiały własne

Sieć Kaufland w jednym ze swoich sklepów promuje swoje marki własne w bardzo ciekawy sposób. Zamiast tradycyjnych banerów z tematycznymi zdjęciami, które zwykle znajdują się nad regałami i szafami w określonych działach, firma zdecydowała się na stworzenie identyfikacji poszczególnych działów za pomocą fotografii produktów marek własnych.
REKLAMANutrend - ISODRINX - belka w artykułach (28.05 - 02.06.2020)

Kaufland postawił na mocny rozwój produktów private label na polskim rynku. Operator nie tylko rozwija markę K-Classic w nowych kategoriach, ale przeprowadził także proces konsolidacji marek własnych. Zastępując stopniowo brandem K-Classic dotychczasowe marki własne, np. Vian, Stilla Dolce, Vitae d´Oro oraz Sun Gold.

Od 2010 r. do 2014. Kaufland ponad dwukrotnie do ok. 1300 zwiększył liczbę produktów private label pod marką K-Classic na półkach sklepów sieci. W 2014 r. przybyło ich ponad 300. Jeśli firma utrzymała tempo w 2015 r., to obecnie może oferować nawet 1500 produktów K-Classic.

Produkty pod marką K-Classic można znaleźć w takich kategoriach jak: wędliny, produkty mleczne, mrożonki, konserwy, słodycze i przekąski, napoje bezalkoholowe, artykuły drogeryjne, karma dla zwierząt, elektronika i media, dom i mieszkanie oraz odzież, auto, hobby.

W ubiegłym roku Kaufland wprowadził do polskich sklepów markę własną w segmencie premium pod nazwą Exquisit.

Sieć hiper- i supermarketów Kaufland ma już w Polsce ponad 200 sklepów.



Kaufland Zamość - promuje w ciekawy sposób produkty pod marką własną sieci.Kaufland Zamość - promuje w ciekawy sposób produkty pod marką własną sieci.




















































Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony