REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)

(materiały prasowe)

Rośnie liczba osób, które korzystają z usług kurierskich przy okazji codziennych zakupów. Usługa, którą w kwietniu Kaufland uruchomił w wybranych marketach sieci wspólnie z firmą Pointpack.pl, pozwala nadawać i odbierać przesyłki DHL Parcel również w godzinach popołudniowych i wieczornych. Skorzystano z niej już ponad dwa tysiące razy.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Z nowej usługi mogą korzystać klienci sieci Kaufland w 30 lokalizacjach m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Tarnowie, Rudzie Śląskiej czy Zamościu. Przesyłki DHL Parcel można odbierać i nadawać w Punktach Informacyjnych w godzinach pracy marketów. Dzięki temu klienci sieci przy okazji codziennych zakupów mogą także nadać lub odebrać paczkę. Od momentu uruchomienia usługi na początku kwietnia 2019 r. do 2 czerwca włącznie, skorzystano z niej 2225 razy. To oznacza, że w sklepach objętych usługą obsługiwanych jest już ponad 300 przesyłek tygodniowo.

- Wprowadzając możliwość korzystania z usług kurierskich w naszych sklepach, chcieliśmy przede wszystkim pomóc naszym klientom oszczędzić czas i ułatwić im planowanie dnia. Dostępność usługi w godzinach pracy marketów zapewnia wygodne nadanie i odbiór przesyłki zarówno wcześnie rano, jak i wieczorem - mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Możliwość nadawania i odbierania paczek DHL Parcel to kolejne rozwiązanie wprowadzone przez sieć Kaufland z myślą o wygodzie klientów. W sklepach Kaufland klienci mogą bezpłatnie korzystać z Wi-Fi. Poruszanie się po nowych obiektach ułatwia intuicyjny system prowadzenia klienta oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci.

Po raz pierwszy w markecie we Wrocławiu pojawił się też koncept szybkich codziennych zakupów zlokalizowany tuż przy wejściu oraz kawomat Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu. Dodatkowo w strefach gastronomicznych można kupić kawę, kanapki, świeże soki, wypieki, a także skorzystać z oferty dań na wynos, czy zjeść szybki posiłek na miejscu. Pierwszy taki punkt powstał już w 2017 r. w markecie Kaufland w Bielsku-Białej, a klienci mogli skorzystać m.in. z 40 miejsc siedzących i darmowego Wi-Fi.

- Rozszerzony zakres usług to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą od sieci takiej jak Kaufland czegoś więcej niż standardowa oferta sprzedażowa. Liczy się kompleksowość, czyli możliwość zrobienia zakupów, ale i skorzystania z różnorodnych usług i rozwiązań w jednym miejscu – dodaje Justyna Przybylska.

Za działania wdrożeniowe dotyczące usługi kurierskiej DHL Parcel na terenie wybranych marketów Kaufland odpowiedzialna była spółka Pointpack.pl. Sieć Kaufland planuje w przyszłości rozszerzyć współpracę również z innymi firmami kurierskimi, a także rozważane jest udostępnienie tej usługi w kolejnych marketach sieci.

W całej Europie Kaufland ma około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony