REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(fot. Kaufland)

Motywem przewodnim tegorocznych Świąt w sklepach Kaufland będzie kultowa seria Star Wars. Wyczekiwana premiera kolejnej części sagi: „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” już 19 grudnia przyciągnie do polskich kin swoich wiernych fanów. W tym samym czasie sieć marketów Kaufland oraz Disney staną razem w odwiecznej walce Dobra ze Złem w nowej, wspólnej kampanii.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Kaufland zapowiedział kampanię pod hasłem „Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy”. Jej centralnym elementem jest zachęcający do przemyśleń film. Tym razem Święty Mikołaj przygotowując jak co roku prezenty dla dzieci orientuje się, że nie wie, czy dzieci na pewno były grzeczne i na nie zasłużyły. Jak się okazuje, każde z nich ma tak naprawdę dwie strony. Z pomocą w tej sytuacji przyjdzie… miecz świetlny.

- Każdego dnia na nowo możemy zmieniać świat na lepsze. Pokazuje to nasz międzynarodowy spot telewizyjny, który oddaje prawdziwego ducha Świąt Bożego Narodzenia i Gwiezdnych Wojen – mówi Justyna Przybylska, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Kaufland Polska Markety. Spot reklamowy jest głównym elementem szerszej kampanii, która będzie widoczna w sklepach, na plakatach reklamowych, w kanałach digital i telewizji.

Od 28 listopada, jako kolejny punkt gwiezdnej kampanii, startuje też wyjątkowy program lojalnościowy. W czasie jego trwania klienci i fani Star Wars będą mogli zebrać w specjalnym albumie aż 48 kart kolekcjonerskich przedstawiających wszystkich bohaterów gwiezdnej sagi – od pierwszej aż do ostatniej, dziewiątej części. Część kart posiada także specjalne hologramy oraz ma dodatkową funkcję AR – wykorzystującą technikę Augmented Reality, czyli rzeczywistości rozszerzonej, w której świat rzeczywisty łączy się z tym generowanym komputerowo.

Za każde wydane 50 zł na zakupy w sieci Kaufland lub przy zakupie któregoś ze specjalnie oznaczonych produktów, będzie można otrzymać 2 karty kolekcjonerskie. Karty będzie można zbierać w specjalnym albumie - fani i kolekcjonerzy znajdą w nim wskazówki opisujące wszystkie moce Jedi, które opierają się na głównej zasadzie „Ujarzmij Moc: Myśl jak Jedi. Postępuj jak Jedi. Żyj jak Jedi.”

Ważną częścią kampanii jest dedykowana aplikacja “K-Master App”, która umożliwia użytkownikowi przejście wirtualnej drogi od padawana - ucznia Jedi, aż do osiągnięcia poziomu Mistrza Jedi. Aplikacja jest ściśle powiązana z kolekcjonerskim programem lojalnościowym i oferuje użytkownikom wyjątkowe i rozbudowane możliwości interakcji, w tym liczne puzzle i gry, a nawet wykorzystuje funkcję VR – wirtualnej rzeczywistości.

Technika AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, jest najbardziej innowacyjną funkcją aplikacji, która za pośrednictwem samego smartfonu daje możliwość wejścia w świat Gwiezdnych Wojen w marketach Kaufland. Podczas zakupów, użytkownik aplikacji, wykonując kolejne zadania, może zdobyć tytuł „Mastering the force”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Jedi 1 11 dni temu

    Jaki piękny sposób na uczczenie tych chrześcijańskich Świąt - Gwiezdne Wojny i moto "żyj jak Jedi" :)))) Mikołaj powinien jeszcze mieć tym razem brązowy płaszcz z kapturem zamiast czerwonej klasyki :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony