REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(Kaufland Polska)

Podążając za trendami rynku oraz uwzględniając wymagania klientów, Kaufland rozwija projekt „Wędzarnia jak dawniej”. Nowe komory wędzarnicze zostały już wdrożone w pierwszych sklepach sieci - w Starych Stawach, w Bolesławcu i w Cieszynie.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Kaufland poszerzył swój asortyment o wyroby mięsne, które od teraz będą mogły być wędzone bezpośrednio w markecie. Nowa oferta łączy walory smakowe z atrakcyjnymi cenami, jednocześnie nawiązując do tradycyjnych polskich wędlin. W ofercie sklepu klienci znajdą takie wyroby jak schab, boczek, różne rodzaje szynek – rolowaną, w siatce, ze spiżarni oraz różne rodzaje kiełbas. Wyroby są wędzone codziennie.

Projekt docelowo zakłada uruchomienie nowoczesnych komór wędzarniczych w około 30 lokalizacjach w całej Polsce. Pierwsze - pionierskie - funkcjonują już od kilku lat we Wrocławiu, Ząbkowicach i Jastrzębiu Zdroju. W najbliższym czasie szykują się wdrożenia w kolejnych sklepach.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony