REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)

(fot. Kaufland Polska)

Sieć Kaufland od lat współpracuje z dostawcami lokalnymi, dzięki czemu klienci mogą znaleźć na półkach sklepów ulubione produkty z danego regionu. Chcąc rozszerzyć asortyment o nowe artykuły i dać szansę na rozwój kolejnym producentom, 21 maja br. Kaufland startuje ze specjalną platformą internetową. Każdy lokalny wytwórca będzie mógł dzięki temu w łatwy sposób nawiązać kontakt z siecią, zgłosić swoje produkty i zainicjować współpracę.

REKLAMANutrend - ISODRINX - belka w artykułach (28.05 - 02.06.2020)

Projekt „Regionalny Kaufland” jest dla lokalnych firm przede wszystkim szansą na rozwój poprzez dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Kierując się logiką zakupową klientów, sieć podzieliła kraj na następujące regiony – Mazowsze, Pomorze i Kaszuby, Warmię i Mazury, Kujawy, Podlasie, Małopolskę, Wielkopolskę, Górny i Dolny Śląsk. Pochodzący z danych terenów dostawcy mogą od 21 maja br. zgłaszać i opisywać swoje produkty, zakładając bezpłatne konto na stronie www.regionalnykaufland.pl. Tak przygotowane zgłoszenie trafi do odpowiedniego działu Kaufland i zostanie poddane dogłębnej analizie.

– Lokalne produkty są ważnym znakiem rozpoznawczym danego regionu. Klienci chętnie sięgają po tego typu artykuły, ponieważ wiedzą, że stoi za nimi jakość i tradycyjna receptura. Dzięki inicjatywie „Regionalny Kaufland“ osoby odwiedzające nasze sklepy będą mieć dostęp do nowych produktów, a producenci i dostawcy szansę na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie kolejnych oddanych konsumentów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Do projektu mogą zgłosić się producenci ze wszystkich grup towarowych, które są dostępne w sklepach Kaufland, takich jak np. owoce i warzywa, produkty mleczne, mięso i wędliny, pieczywo, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, słodycze, a także artykuły przemysłowe. Najlepiej rokujące oferty będą następnie omawianie w trakcie bezpośrednich spotkań, aby wspólnie opracować najlepszy pakiet dla klienta.

Aktualna oferta Kaufland obejmuje już dziś produkty od ok. 400 lokalnych dostawców. Sieć chce nadal wspierać regionalnych producentów i rozszerzyć współpracę na poziomie lokalnym. Kaufland w Polsce liczy już 223 sklepy i jest obecny we wszystkich województwach w kraju.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~konsument nabiału 4 11 dni temuocena: 100% 

    jeżeli Kaufland chce wspierać lokalnych producentów, to też niech wspiera tych dobrych. Niektóre produkty pod marką K-Classic, są obecnie produkowane przez inne podmioty niż kiedyś i niestety ich jakość poleciała makabrycznie w dół. Przykład prosty z brzegu. Mleko świeże w butelce 2% i 3,2%. Jeszcze nie tak dawno temu było ono produkowane przez Mlekpol - smak, zapach bajka. Obecnie mleka K-Classic nie da się pić. Ono śmierdzi. Wykładnikiem jakości nabiału jest dla mnie mój kot. Poprzednie mleko chętnie pił, obecnego K-Classic, nie bierze do ust, dziwne? Sytuacja jest dla mnie tym bardziej dziwna, że dla bratniego Lidla (ta sama grupa handlowa co Kaufland), mleko świeże w butelce nadal dostarcza Mlekpol...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kawosz 3 11 dni temuocena: 100% 

    Ubolewam,że nie mogę kupić kawy Pedros, kiedys była w Kauflandzie i od dłuższego czasu jest niedostępna. Taka sieć a nie ma ważnych produktów , trochę klapa!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient Kauflandu 2 12 dni temuocena: 100% 

    Kiedy w Kauflandzie pojawi się na półkach SEREK typu WŁOSKIEGO "CAPRI"? Nie chcę kupować jakiejś marki K-Classic, chcę kupić z powrotem markowy produkt!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient 1 12 dni temuocena: 100% 

    Jako klient, mam nadzieję, że Kaufland pójdzie o krok dalej (coś na wzór biedronki, ale w o wiele większej skali) w wspieraniu lokalnych wytwórców po przez dostępność ich produktów w całym kraju np. w danym tygodniu w ramach akcji promocyjnej produkty producent X z danego regionu Polski, można dostać we wszystkich Kauflandach.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAB-BIO lody - Half Page (21.05.-04.06.2020 r.)
do góry strony