REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Tak wyglądają ekrany Digital Signage instalowane przez sieć Kaufland

Tak wyglądają ekrany Digital Signage instalowane przez sieć Kaufland (fot. Kaufland)

Sieć Kaufland wykonała kolejny krok w kierunku cyfrowej transformacji swojego biznesu w Polsce. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, w 41 sklepach sieci w naszym kraju zainstalowane zostały ekrany Digital Signage, pozwalające na personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

Ekrany po raz pierwszy testowane były przez Kaufland na przełomie sierpnia i września 2018 r. w dwóch lokalizacjach - w Zabrzu oraz Tarnowie. Faza pilotażowa projektu zakończyła się pozytywnie, więc sieć zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania w kolejnych marketach.

Nowe wyświetlacze zainstalowano jak dotąd w kolejnych 39 sklepach sieci zlokalizowanych m.in. we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, czy podwarszawskim Piasecznie. Jak podkreśla Kaufland, sieć do końca roku zamierza wdrożyć to rozwiązanie w kolejnych lokalizacjach. Docelowo ekrany Digital Signage pojawią się we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.

- Ekrany Digital Signage otwierają przed naszą firmą zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami - tłumaczy w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe sieci Kaufland. - Ekrany umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie jej do potrzeb naszej sieci, danego regionu, czy nawet pojedynczego marketu - podkreślają przedstawiciele sieci.

Wyświetlane elementy mogą być także dostosowane do miejsca, w którym umieszczony został dany ekran. Tym samym klienci już wchodząc do sklepu zapoznają się z aktualną ofertą sieci, a także obejrzą najnowsze kampanie reklamowe. Z kolei w dalszej części marketu postawionych zostało około 20 kolejnych ekranów, które przybliżają ofertę pobliskich regałów.

Opuszczając market klienci zobaczą z kolei wyświetlacz z ofertą na nadchodzący tydzień. - Dzięki temu rozwiązaniu klienci uzyskają bieżącą informację o aktualnych przecenach bezpośrednio w miejscu wystawienia produktu, unikając przy tym nadmiaru informacji. A wszystko to w atrakcyjnej i przyjaznej środowisku formie - podkreśla biuro prasowe sieci Kaufland.

Lista sklepów, w których Kaufland wdrożył już ekrany Digital Signage:

1.       Będzin
2.       Biała Podlaska
3.       Białystok
4.       Bielsko Biała
5.       Chojnice
6.       Cieszyn
7.       Gdynia II
8.       Gliwice
9.       Głogów
10.   Grudziądz
11.   Hajnówka
12.   Jabłonna
13.   Jarosław
14.   Konin
15.   Kraków
16.   Kwidzyn
17.   Legnica
18.   Lubin
19.   Lublin Bronowice
20.   Łomża
21.   Myślenice
22.   Nowy Sącz
23.   Opoczno
24.   Piaseczno
25.   Piekary Śląskie
26.   Płock
27.   Racibórz
28.   Siemianowice Śląskie
29.   Sieradz
30.   Sosnowiec
31.   Stare Stawy
32.   Tarnów
33.   Tczew
34.   Tomaszów Mazowiecki 1
35.   Wałbrzych
36.   Wejherowo
37.   Włocławek
38.   Wołomin
39.   Wrocław
40.   Zabrze
41.   Żary

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony