REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(Kaufland Polska)

Do woreczka z tkaniny zamiast do jednorazowej torebki. Kaufland oferuje swoim klientom nowy sposób na pakowanie świeżych owoców i warzyw. Sieć wprowadza do sprzedaży wielorazowe woreczki m.in. na owoce i warzywa i wykonuje kolejny krok ku redukcji plastiku. Woreczki dostępne są w sklepach od 10 października.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Od 10 października 2019 r. we wszystkich marketach sieci Kaufland w Polsce dostępne są wielorazowe woreczki na owoce i warzywa. Opakowanie zawiera dwa woreczki na zakupy w cenie 2,99 zł. Wielorazowe woreczki są wykonane z tkaniny i mogą być bez problemu prane w pralce. Ich wprowadzenie ma przyczynić się do dalszej redukcji plastiku – woreczki mają w istotnym stopniu zastąpić tzw. zrywki, cienkie torebki foliowe, które często po jednokrotnym użyciu są wyrzucane. Z wyliczeń wynika, że zastąpienie „zrywek” woreczkami może przyczynić się do ograniczenia wykorzystania plastiku nawet do 445 ton w skali roku.

- Produkty świeże, takie jak owoce i warzywa, cieszą się szczególnym zainteresowaniem naszych klientów. Zwrot ku naturze widać nie tylko w koszyku zakupowym, ale i w podejściu do kwestii ochrony środowiska. Zdajemy sobie sprawę, że jako sieć handlowa, to na nas spoczywa obowiązek oferowania klientom wyboru i korzystania z różnych ekologicznych zamienników, zgodnych z ich wartościami. Cieszymy się, że świadomość ekologiczna rośnie i wspólnie z naszymi klientami możemy przyczynić się do ograniczenia zużycia plastiku – mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

W sierpniu br. we wszystkich marketach sieci w Polsce wprowadzone zostały nowe wielorazowe torby na zakupy. Klienci mogą teraz wybierać między wytrzymałą papierową torbą z certyfikatem FSC, poręczną torbą na ramię, torbą bawełnianą a modną ażurową plecionką czy dużą torbą, którą wykonano z tworzywa sztucznego w 80% pochodzącego z recyklingu. Aktualnie w 11 sklepach sieci w Polsce trwają testy pakowania wędlin, serów oraz produktów garmażeryjnych do opakowań własnych, przyniesionych przez klientów. To jednak nie koniec proekologicznych zmian. Kolejne działania będą wdrażane jeszcze w tym roku.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć ma aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.  Asortyment sieci Kaufland liczy średnio ponad 15 000 produktów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~millennials 1 miesiąc temuocena: 67% 

    Ostatnie zakupy w Kauflandzie - jogurt w plastikowym kubku, banany obwiązane plastikową etykietą, pasta do zębów zapakowana w karton i owinięta kawałkiem folii z napisem "super cena", patyczki do uszu w plastikowym pudełku, ciastka na plastikowej tacce w plastikowym opakowaniu, czekolada w plastikowym opakowaniu i tak dalej i tak dalej. TO JEST PROBLEM. A nie wycofywanie plastikowych toreb przy kasach czy foliówki na owoce/warzywa (które wielu klientów wykorzystuje jako worki na śmieci). Niech Kaufland sprawdzi ile towaru oferuje zapakowanego w plastik, to jest realny problem do rozwiązania!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony