REKLAMAVFK - baner główny
Supermarket sieci Kaufland w Warszawie

Supermarket sieci Kaufland w Warszawie (materiały własne)

Nie tylko w Rumunii, ale także w Polsce sieć Kaufland wprowadzi do sklepów nowy koncept, strefę gastronomiczną, która w galeriach handlowych nazywana jest food-courtem. Jak dowiedział się portal wiadomocihandlowe.pl pierwszy supermarket ze strefą food-court ruszy wkrótce w Bielsku-Białej, koncept będzie także wdrażany w nowych i wybranych, modernizowanych marketach.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Kilka dni temu portal wiadomowcihandlowe.pl pisał, że w rumuńskim Bukareszcie, przy ul. Barbu Văcărescu sieć Kaufland otworzyła sklep w nowym koncepcie, którego oferta została wzbogacona m.in. o strefę gastronomiczną. W holu sklepu zaaranżowano food-court w ramach którego działa kilka restauracji i kawiarni, takich jak: Noodle Pack, Salad Box, Stradale, Mitzu Café, Tip Top, czy Thai Scoops. Do tego grona dołączy wkrótce bar kanapkowy sieci Subway, a także apteka oraz salon prasowy.

Kaufland będzie umieszczał strefy gastronomiczne w ramach pasaży handlowych, które są częścią obiektu. Oferta poszczególnych punktów działających w ramach food courtu jest bardzo różna, można znaleźć tam kawiarnię, piekarnię, bar sałatkowy, bistro, czy restaurację.

Powierzchnie przeznaczone pod gastronomię oferują klientom możliwość przyjemnego spędzania wolnego czasu przed lub już po zakupach w samym sklepie. Nowy koncept ma zaoferować klientom znacznie lepsze doświadczenie zakupowe, ponieważ oczekują oni od sklepów czegoś więcej niż standardowej oferty hiper- czy supermarketu.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl Kaufland w Polsce rozpoczął prace mające na celu wprowadzenie nowoczesnej oferty kawiarniano-gastronomicznej do nowych i wybranych modernizowanych marketów.

Pierwszym Kauflandem ze strefą food-court będzie już niedługo sklep w Bielsku-Białej, w którym w ramach wynajmowanych powierzchni klienci będą mogli skorzystać ze zróżnicowanej oferty zawierającej najsmaczniejsze rozwiązania gastronomiczne różnych kuchni np. meksykańskiej, wegetariańskiej, włoskiej jak również coraz częściej poszukiwanej przez klientów oferty fit, w skład której wchodzą, m.in. kanapki, kotkajle, musli, soki świeże, granole, etc. W strefie food-court w markecie w Bielsku-Białej będzie dostępnych ok. 40 miejsc siedzących, gdzie klienci będą mogli nie tylko coś przekąsić, ale także skorzystać z darmowego WiFi.

Jak podkreśla Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji Melting Pot koncept zaproponowany przez Kaufland jest bardzo prosty: dać konsumentom coś więcej w kontekście doświadczenia ze sklepem, ofertą i samymi zakupami.

- Takie rozwiązanie nie jest nowością - od lat świetnie wykorzystuje je Ikea, strefy gastronomiczne były w hipermarketach Tesco już kilkanaście lat temu. Trendy też są jasne - marki powinny oferować wygodę i zaspokajać potrzeby swoich klientów. Nie bez podstawy są na przykład wina w Rossmann - skoro jest klient, jest i oferta – tłumaczy Wojciech Walczak.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"