REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)
Fragment najnowszej gazetki sieci Kaufland

Fragment najnowszej gazetki sieci Kaufland (fot. materiały własne)

Kaufland jest kolejną siecią, która zdecydowała się na zaokrąglanie cen niektórych sprzedawanych produktów do pełnych złotówek. Detalista nazwał ten koncept "minicenkami".

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

W najnowszej gazetce sieci Kaufland "minicenki" promowane są aż na czterech stronach. Sieć zachęca do zakupu 20 produktów kosztujących po 1 zł, 24 produktów w cenie 2 zł każdy, 13 produktów kosztujących po 5 zł i sześć produktów dostępnych po 8 zł każdy. Więcej tego rodzaju ofert znaleźć można w marketach sieci.

Przypomnijmy, że na podobne zaokrąglanie cen w ostatnich latach zdecydowały się m.in. Małpka Express, a następnie Żabka. Małpka w lutym 2016 r. przeprowadziła akcję "Problem z groszami? Kupuj bez reszty", a Żabka w marcu minionego roku wprowadziła dział "Przekąski po 2 zł".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony