REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. materiał prasowy partnera)

Strona 2 z 2
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Produkty z kategorii convenience zakładają sięganie po nie z uwagi na łatwą dostępność i prostotę spożycia. Małe opakowania, wygodne otwarcie oraz smak, który zaspokaja potrzebę konsumencką nastawioną na zjedzenie czegoś smacznego i sycącego. Konsumenci często sięgają po tego typu produkty impulsowo, przy okazji innych zakupów w ulubionym sklepie w drodze do pracy lub wracając do domu. Pośpiech, który często determinuje zakup niewielkiej przekąski, to ważny aspekt w przypadku umiejscowienia produktu w sklepie. Detaliści powinni postawić się na miejscu konsumenta, który wchodzi do sklepu, aby wykonać jak najszybsze zakupy. Najprawdopodobniejszym miejscem, w którym klient przystanie na dłużej, jest kolejka do kasy i to właśnie przestrzeń przykasowa stwarza sytuację do tego, aby konsument szybko i bez zbędnych poszukiwań sięgnął intuicyjnie po to, czego domaga się od niego organizm w chwili nagłego głodu i pośpiechu – niewielkiej, pożywnej przekąski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony