REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)

BRANŻA PO GODZINACH

 

10 kwietnia 2020, 11:43

Zainicjowana przez Krajową Izbę Gospodarczą kampania „Nie pozwolę ci się zamknąć”, w ramach której konsumenci mogą wspomagać lokalne biznesy, wpłacając zaliczki na poczet przyszłych usług, zatacza coraz szersze kręgi. Inicjatywa ma szansę wyjść poza granice Polski.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)
Ulotka promująca kampanię

Ulotka promująca kampanię (mat. prasowe)

Ogólnopolska kampania „Nie pozwolę ci się zamknąć”, której inicjatorem jest Krajowa Izba Gospodarcza, ruszyła 23 marca br. Akcja realizowana jest w ramach projektu KIG SolidarnizBinzesem. W jej ramach wystarczy przekazać właścicielowi swojego ulubionego salonu fryzjerskiego, kawiarni, pizzerii, itp. wsparcie finansowe w postaci zaliczki. Wpłacona dziś kwota pomoże pokryć bieżące koszty działalności, natomiast realizacja usługi nastąpi, gdy punkty usługowo-handlowe znów będą mogły działać. Cała akcja opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz kontakcie klienta i mikroprzedsiębiorcy.

Kampania „Nie pozwolę ci się zamknąć” spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem. Zaproszenie do udziału w akcji otrzymało 300 prezydentów i burmistrzów miast oraz 160 izb członkowskich Krajowej Izby Gospodarczej. Bezpośrednie zaproszenia do wsparcia akcji „Nie pozwolę ci się zamknąć” przekazano również ponad 100 firmom. Tylko w pierwszych dniach kampanii informacja na jej temat pojawiła się na 37 stronach internetowych miast, gmin, a w przypadku Warszawy również dzielnic. Chętnie informują o niej media – także lokalne portale, radia, stacje telewizyjne, a potencjalni klienci udostępniają ją za pośrednictwem mediów społecznościowych, dzielą się także szczegółami na jej temat.

Aktualnie kampania „Nie pozwolę ci się zamknąć” ma także 8 partnerów, którzy wspierają ją komunikacyjnie oraz merytoryczne. Są wśród nich: Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, WKB Lawyers, Kancelarię Sołtysiński Kawecki Szlęzak, Kancelaria Destrier, Warszawska Organizacja Turystyczna, Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna, Davines Polska.

Organizatorzy chcieliby, aby do kampanii dołączyły także mikroprzedsiębiorstwa z innych krajów zmagających się z pandemią. Dlatego informację o akcji „We won’t let you shut down” przekazaliśmy do Eurochambres. To Europejski Związek Izb Przemysłu i Handlu, działający od 1958 roku. Eurochambres zrzesza 45 organizacji członkowskich z 43 krajów. Eurochambres ma siedzibę w Brukseli, jest rzecznikiem 1700 izb przemysłu i handlu, reprezentujących ponad 20 mln firm europejskich.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony