REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)
Biedronka przy łódzkim CH Manufaktura

Biedronka przy łódzkim CH Manufaktura (fot. Konrad Kaszuba)

W Polsce około 30 proc. sprzedanych produktów to marki własne. Należymy pod tym względem do europejskiej czołówki - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Dobrą wiadomością dla właścicieli sklepów jest szybki wzrost tego rynku. W ujęciu rocznym jego wartość wzrosła o 1,4 pkt. proc., co daje Polsce trzecią pozycję w klasyfikacji najszybciej rosnących rynków w UE.

Obecne produkty pod marką własną charakteryzują się nie tylko niską ceną, ale także dobrą jakość. To postęp, bowiem na początku istnienia tego rynku producenci i handlowcy postawili na produkty o znacznie gorszej jakości.

Jako przykład wielkiego potencjału rynku można podać przykład Biedronki, która w tym roku wprowadziła już 335 nowych produktów pod marką własną.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"