REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)

(E.Leclerc Polska / materiały prasowe)

E.Leclerc rozszerza możliwość zakupienia produktów na wagę. Firma robi to z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych. Pilotaż nowego rozwiązania prowadzony jest w hipermarketach sieci w Łodzi i Radomiu.

REKLAMAROS-SWEET - HURTUM.pl - Belka w artykułach (21-31.10.2019)

Sieć E.Leclerc uruchomiła testowy program, w ramach którego nasi klienci mogą pakować do swoich pojemników zakupione  u nas produkty: wędliny, mięsa, ryby, sery i ciasta.

Projekt sieci E.Leclerc wpisuje się w filozofię zero waste, która oznacza m.in. ograniczenie generowania odpadów. W tę ideę wpisuje się także zminimalizowanie zużycia opakowań. Dlatego zgodnie z zasadą reuse (wykorzystaj ponownie) sieć chce umożliwić swoim klientom wykorzystywanie własnych opakowań do zakupu produktów sprzedawanych na wagę. 

Sieć E. Leclerc zarządza w Polsce siecią 47 hiper- i supermarketów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony