REKLAMAProxi Cloud Banner Główny fiolet_wrzesien

(fot. mat. pras.)

Ekologia to już nie tylko modny trend. Coraz więcej konsumentów angażuje się w działania proekologiczne, propaguje zdrowy styl życia, dba o środowisko naturalne. Również Spar Polska zachęca swoich franczyzobiorców do promowania troski o środowisko, pomagając ich klientom ograniczyć ilość zużywanych opakowań.

REKLAMA

W ramach działań związanych z ograniczaniem ilości wykorzystywanego jednorazowego plastiku, promujących troskę o środowisko, Spar Polska zachęca sklepy zrzeszone w sieci do umożliwienia klientom przynoszenia własnych opakowań, które można wykorzystać przy zakupie produktów na wagę, np. mięsa, wędlin, serów, ryb czy ciast. 

- Pierwsze sklepy Spar już zaoferowały swoim klientom taką możliwość. Praktyka ta jest zgodna z niedawno opublikowanym stanowiskiem Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Umożliwiając klientom korzystanie z własnych opakowań wielorazowego użytku. Sklepy Spar Polska mogą odpowiedzieć konkretnym działaniem na potrzeby świadomych konsumentów, dla których coraz ważniejszą rolę w codziennym życiu odgrywa idea zero czy less waste – mówi Michał Zych, dyrektor marketingu sieci Spar Polska.

Sieć Spar już na początku 2018 r. wprowadziła do swoich sklepów reklamówki pozwalające na ich wielokrotne użycie oraz dodatkowo zawierające środek powodujący oksy-biodegradację tworzyw sztucznych. Obecnie sieć testować będzie z wybranymi sklepami zainteresowanie klientów alternatywą dla innych rozwiązań z tworzyw sztucznych w postaci bawełnianej torby wielokrotnego użytku oraz wykonanych z poliestru pochodzącego z recyklingu – wielorazowych worków na owoce i warzywa.

Spar Polska, będąc siecią opartą o partnerskie zasady współpracy, nie wprowadza obowiązku korzystania z którejś z proekologicznych metod pakowania, a formę rekomendacji, pozostawiając ostateczny wybór właścicielom sklepów, jednocześnie uczulając ich na problematykę rosnącego zanieczyszczenia jednorazowym plastikiem. Sieć liczy na świadomy wybór swoich partnerów, zgodny z przedstawionymi rekomendacjami i oczekiwaniami konsumentów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony