REKLAMAHELIO - NATURA - BANER GŁÓWNY (17-23.02.2020)
Dyrektor generalny EuroCommerce Christian Verschueren

Dyrektor generalny EuroCommerce Christian Verschueren (Youtube.com/EuroCommerce)

Dyrektor generalny EuroCommerce Christian Verschueren zidentyfikował kluczowe trendy, które ukształtują europejski handel detaliczny teraz i w przyszłości. Verschueren wziął udział w konferencji Future of Retail w Atenach zorganizowanej przez Grecką Izbę Handlową i Przedsiębiorczości (ESEE), w której uczestniczyło 700 greckich detalistów.

REKLAMAMAGO - Euroshop - Belka w artykułąch (04-18.03.2020)

Przedstawiciel EuroCommerce powiedział, że sektor handlowy musi się przekształcić - i musi być gotowy do ciągłej transformacji - jeśli chce pozostać odpowiedni do oczekiwań konsumentów. Jak zaznaczył, „Trudna Europa”, charakteryzująca się powolnym ożywieniem gospodarczym i rosnącym protekcjonizmem w Europie i poza nią.

Christian Verschueren podkreślił potrzebę detalicznego i hurtowego dostosowania się i szybkiego reagowania na te trendy. – Sprzedaż detaliczna i hurtowa szybko się zmieniają, aby sprostać nowym wymaganiom klientów i wprowadzać nowe technologie. Konsumenci chcą kupować zdrowe, zrównoważone produkty. Oczekują ich dostarczenia tam, gdzie i kiedy chcą. Gospodarka o obiegu zamkniętym zmienia sposób konsumowania. Zwłaszcza młodzi konsumenci decydują się na zakup mniejszej liczby produktów i dostęp do towarów, które spełniają ich oczekiwania. Chcą żyć w sposób zrównoważony, kupować etycznie. Chcą informacji niezbędnych do dokonania takich wyborów – dodał. 

Nowa Komisja w Brukseli realizuje ambitne plany na najbliższe lata, koncentrując się na wyraźnym i głębokim zaangażowaniu w ograniczanie wpływu ludzi na planetę w ramach „Zielonego Ładu”, dzięki czemu Europa będzie globalnie konkurencyjna pod względem technologii cyfrowej, a jednocześnie ochroni obywateli Europy ” zainteresowania i wartości. 

EuroCommerce i jego członkowie, w tym ESEE, pracują, aby wesprzeć ten program i upewnić się, że Polityka ta przyniesie korzyść dla 500 mln ludzi w Europie, zarówno konsumentów, jak i obywateli.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony