REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09

(źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych)

Grupa Żywiec od kilku lat prowadzi kampanię promocyjną z użyciem konceptu litery „Ż”, symbolizującej zarówno nazwę firmy, jak i wykorzystanej w komunikacie "Chce się Ż”. Przez cały lipiec browar wraz z siecią Żabka Polska prowadzi promocję piwa w czteropakach. Detalista wniósł do niej swój własny koncept „Wielosztuki”.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Kampania komunikacyjna Żywca, wykorzystująca koncept czerwonej litery „Ż”, trwa już od 2015 r. Początkowo hasłem wiodącym było „Chce się Ż”. Po sukcesie tamtej kampanii, która przyniosła marce wzrost wskaźników wizerunkowych, Żywiec kontynuuje komunikację, przypominając konsumentom, by czerpali z codzienności to co najlepsze.

W jej ramach organizowane są liczne akcje promocyjne. Przykładowo, w jubileuszowym dla firmy 2016 r. przeprowadzono kampanię „Chce się Ż od 160 lat”. W kwietniu 2017 r. ruszyła kampania oparta na sloganie „Ż jest za krótkie” – w kolejnych odsłonach był on uzupełniany o zabawne frazy, np. „ …jak wszystko co dobre” czy „ …żeby przejmować się sianem”.

Czerwone „Ż” pojawiało się w wielu odsłonach. Wśród bardziej wyrazistych haseł znalazły się takie jak „Żona bez Ż to ona” czy „W Ż znajdź swoją drogę”.

Tegoroczna odsłona kampanii wykorzystuje slogan „Ż jak lubisz”. W spotach i na nośnikach reklamowych funkcjonuje też hasło „Bierz Ż w swoje ręce”, nawiązujące m.in. do życiowego i sportowego sukcesu, jaki osiągnęła Natalia Partyka, czterokrotna mistrzyni paraolimpijska w tenisie stołowym. W kampanii udział bierze także inny znany sportowiec – Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w konkurencjach szybowcowych.

W jednej z akcji promocyjnych Żywiec połączył siły z drugim „Ż” czyli siecią Żabka. W czerwcu obie firmy zorganizowały letnią loterię, w ramach której uczestnicy za zakup czterech dowolnych piw marki Żywiec, Heineken i Warka otrzymywali zdrapkę – pod każdą z nich czekała wygrana. Dla uczestników loterii przygotowano nagrody o łącznej wartości ponad 4,7 mln złotych, w tym bilety na letnie imprezy festiwalowe.

W lipcu oba „Ż” ruszyły z kolejną promocją, prowadzoną pod hasłem „W Żabce bierz Ż na chłodno”, która trwa od 2 do 31 lipca. W jej ramach oferowane są w obniżonych cenach czteropaki piwa Żywiec – bezalkoholowego oraz ze standardową zawartością alkoholu. Do promocji swój wkład dołożył detalista, operujący własnym konceptem marketingowym „Wielosztuka”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Matka 1 miesiąc temu

    Dzien bez tekstu o Zabce na WH to, jak to tu ktos pisal, jak dzien bez porannego stolca

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony